Gå til innhold

Du er dømt til døden, hva blir ditt siste måltid?


Annalfabet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forrett: - Stor pizza fra Peppes eller lignende med alt av tilbehør å ekstra ost + 1,5l iskald Coca-Cola!

Hovedrett: - Den drittsekk dommeren som dømte meg til døden

Dessert: - Står over desserten tror jeg. Ganske så mett på dette tidspunket tipper jeg :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Sånne runde ting fylt med potetmos heter nok Pommes Noisettes. Selv kan jeg vel meddele min yndlingstreretters(hver av rettene er helt uavhengige av hverandre):

Forrett: soppsuppe fra en spesiell svensk herregård

Hovedrett: En ordentlig deilig kyllingsalat med ALT: egg, avocado, pesto, kylling, fullkornspasta, tomater, sukkererter, mais, agurk, ruccola, isbergsalat osv... Ved siden av må det være hjemmelagde rykende ferske bagetter.

Dessert: Crème Brûlée med mandelflak og friske jordbær.

 

Men for å være helt ærlig: jeg håper virkelig ikke dette blir mitt siste måltid! Jeg er for så vidt ganske sulten på livet. Bare håper det skjer noe spennende og meget positivt snart!....

Lenke til kommentar

Forrett: Tacolefse, stappet full av kjøtt, ost, løk og salsa. Nei, ikke noe grønt! (vet det ikke egentlig er en forrett, men så utrolig godt!). Minst en halv liter ekte cola!

 

Hovedrett: Peppes Pizza, med løk, biff og pepperoni. Nok en halv liter ekte cola.

 

Dessert: En stor skål sjokoladeis og en stor skål bestemors karamellpudding og krem. Rundes av med en rolig enhet alkohol og en sigarett, siden man likevel skal dø.

 

Hm, nå har jeg nesten lyst til å bli dømt til døden!

Lenke til kommentar
Forrett:Paprika-Chips blandet med sjokolade, det er noe alle burde prøve.

Hovedrett:En stor god "bloody" biff med bernaise saus og sånne små runde ting fyllt med potetmos

Dessert:Min mors fruktkake, den er en drøm.

Haha, paprikachips og sjokolade har jeg faktisk smakt. Litt kvalmende i lengden, men faktisk veldig godt, ja. Vil også anbefale å prøve brødskive med nugatti og banan .. :thumbup:

Lenke til kommentar

Forrett: Bigmac og iskald cola fra boks eller glassflaske

Hovedrett: Rullekebab fra Marken Grill med iskald cola fra boks eller glassflaske

Dessert: En skål med pistasj og vanilje is. En håndfull ferske blåbær. Et par jordbær. Enda flere blåbær. Så 12 kalde flasker hansa, en fet joint, en håndfull valium og rohypnol og et skudd heroin til slutt.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar

Forrett: Mange krabbeklør og noen til å ha på rundstykke med majones, ohhh yeah!

 

Hovedrett: En ganske stor blodig biff, And og Jule ribber Anda og ribbene skulle hat honning på. tilbehøret skulle vært salat med thousend island dressing på, Texas poter, det som ser ut som potetmos men er Orangsjt (husker ikke navnet)og Små potet kuler (husker ikke navnet på de heller)

 

Dessert: Sjokolademousse med krem på og Jordbær med krem og sukker på.

Lenke til kommentar
Forrett: Mange krabbeklør og noen til å ha på rundstykke med majones, ohhh yeah!

 

Hovedrett: En ganske stor blodig biff, And og Jule ribber Anda og ribbene skulle hat honning på. tilbehøret skulle vært salat med thousend island dressing på, Texas poter, det som ser ut som potetmos men er Orangsjt (husker ikke navnet)og Små potet kuler (husker ikke navnet på de heller)

 

Dessert: Sjokolademousse med krem på og Jordbær med krem og sukker på.

 

Encore une fois (il faut répéter): de små pottitkulene heter pommes noisettes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...