Gå til innhold

Overklokking under tørris! Fase 2: Småtesting og modifisering!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke værst! Men trengte cpu'en så mye volt? Min E8400 gjør 4.6 på 1.6V..

 

ja, det hjalp å gje chippen litt meir spenning. Men over dette funka faen med ikkje :p

 

Tenkte eg skulle teste q6600 idag, og kanskje ein e6600, med enten abit IP35 pro eller gigabyte X48-DQ6. Tenkte egentleg å modde abit kortet :) Men er skikkeleg sliten etter meir enn 8 timers arbeid, så skal ete litt først :)

Lenke til kommentar
Ikke værst! Men trengte cpu'en så mye volt? Min E8400 gjør 4.6 på 1.6V..

 

ja, det hjalp å gje chippen litt meir spenning. Men over dette funka faen med ikkje :p

 

Tenkte eg skulle teste q6600 idag, og kanskje ein e6600, med enten abit IP35 pro eller gigabyte X48-DQ6. Tenkte egentleg å modde abit kortet :) Men er skikkeleg sliten etter meir enn 8 timers arbeid, så skal ete litt først :)

vMCH-mod burde hjelpe. :)

 

Edit: vCore også såklart, om det blir en begrensning...

Endret av Sindre Aleksander
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
sitter med manualet og code 98 er ingenting, ikke 90 heller, hva kommer før det ?

Om det er C1 så er ram'n din problemet ....

 

hva med 9b da?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dessverre så kunne ikkje aga levere tørris idag... testa litt abit kortet og q660 på luft, mne kortet suger jo K*k! det boota ikkje oppå 440 fsb. dte har den gjort fint tidlegare med luftkjøling.... Får prøve å få igong gigabyte kortet, og sjekke om den duger..

Lenke til kommentar

Eg overvolta ikkje gigabyte kortet. For eingongs skyld starta eg så lavt som mogleg og gjekk opp i veldig småe hakk... Nå har ikkje andre idea. Har skifta cpu, ram(prøvd i alle slotta), GPU. Få rett og slett ikkje boot. Har tatt ut av batteriet og brukt jumperen på kortet.

Nokon som ha eit forslag?

 

BTW, AGA skal sponse meg med tørris! Så det blir mykje ekstremt i sommarferien, det skal eg love!

Lenke til kommentar
Eg overvolta ikkje gigabyte kortet. For eingongs skyld starta eg så lavt som mogleg og gjekk opp i veldig småe hakk... Nå har ikkje andre idea. Har skifta cpu, ram(prøvd i alle slotta), GPU. Få rett og slett ikkje boot. Har tatt ut av batteriet og brukt jumperen på kortet.

Nokon som ha eit forslag?

 

BTW, AGA skal sponse meg med tørris! Så det blir mykje ekstremt i sommarferien, det skal eg love!

 

Prøv å bare la det ligge i ro ei natt eller noe, heksetriks som av og til funker hos meg når noe er galt. :tease: Er syns med gigabytekortet da, høres ut som du har prøvd det meste.

 

Gleder meg til å se resultater. :)

Lenke til kommentar
Eg overvolta ikkje gigabyte kortet. For eingongs skyld starta eg så lavt som mogleg og gjekk opp i veldig småe hakk... Nå har ikkje andre idea. Har skifta cpu, ram(prøvd i alle slotta), GPU. Få rett og slett ikkje boot. Har tatt ut av batteriet og brukt jumperen på kortet.

Nokon som ha eit forslag?

 

BTW, AGA skal sponse meg med tørris! Så det blir mykje ekstremt i sommarferien, det skal eg love!

 

Prøv å bare la det ligge i ro ei natt eller noe, heksetriks som av og til funker hos meg når noe er galt. :tease: Er syns med gigabytekortet da, høres ut som du har prøvd det meste.

 

Gleder meg til å se resultater. :)

 

Kortet har berre i ro i ei veke. FEkk egentleg ikkje prøvd så masse. 1 time ca.

 

Men eg trur at eg bestille tørris til neste tysdag og den som kjem etter. Benchinga blir sannsynlegvis onsdagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...