Gå til innhold

Overklokking under tørris! Fase 2: Småtesting og modifisering!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, ja, men spørs om økonomien min tilata det :p

 

Men isfåall blir bestillinga av tørris utsett til neste Tysdag. Men må stikke nå. SKal på kappleik i Naustdal :D

 

Naustal sa du? Naustdal som ligg nær Førde(sogn og fjordane)?

 

Jepp. Va du der eller..? :p

 

Då har eg eit problem. Hvis eg skal klare over 600 FSB med Commando kortet må eg ha ram som klarer det, og eg har faktsik ikkje det. Har berre nokon som klara såvidt 600 mhz.

Det er bare å kjøpe noe ballistix greier, det meste klarer 600mhz cl5 på 3v :whistle:

 

Har ikkje veldig lyst til å svi av fleire brikker nei :innocent:

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Då har eg eit problem. Hvis eg skal klare over 600 FSB med Commando kortet må eg ha ram som klarer det, og eg har faktsik ikkje det. Har berre nokon som klara såvidt 600 mhz.

Det er bare å kjøpe noe ballistix greier, det meste klarer 600mhz cl5 på 3v :whistle:

 

Nå for tiden får man jo så og si kastet Crucial brikker etter seg:D

Lenke til kommentar
hmm, ja, men spørs om økonomien min tilata det :p

 

Men isfåall blir bestillinga av tørris utsett til neste Tysdag. Men må stikke nå. SKal på kappleik i Naustdal :D

 

Naustal sa du? Naustdal som ligg nær Førde(sogn og fjordane)?

 

Jepp. Va du der eller..? :p

Då har eg eit problem. Hvis eg skal klare over 600 FSB med Commando kortet må eg ha ram som klarer det, og eg har faktsik ikkje det. Har berre nokon som klara såvidt 600 mhz.

Det er bare å kjøpe noe ballistix greier, det meste klarer 600mhz cl5 på 3v :whistle:

 

Har ikkje veldig lyst til å svi av fleire brikker nei :innocent:

 

Er frå Bygstad, ikkje så langt frå førde(ca 25 min med bil)

Lenke til kommentar

åå, eg gjekk jo rundt å kjeda meg i 5 tima i Førde... Kanskje eg skulle ha besøkt deg? :p

 

Har litt problem med økonomien min nå :(

 

Har fått ei regning frå UPS Norway. Det er ei regning på hke eg fekk a Gigabyte, og den e på 500,-

 

Det andre er at eg driver å bygge PC til folk og tjena peng på det. Nå har eit 3870x2 klikka. Eg får ikkje boo på det i det heile tatt, og sendte det inn til kompeltt, og fekk beskjed om at korte var i orden og at eg må betale 265,-. Men eg får fortsatt ikkje boot på kortet, men det gjer 8800gt kortet på sam test system... Får eg vekk begge utgiftene blir det bra, ellers så har eg eit stort problem.

 

Får håpe a netshop har OCZ brikker med D9 IC.

Lenke til kommentar

Velvel. Har gått opp litt under 50 poeng. 8800gt korotet e litt herk å klokke :( Får teste på tysdag. Skal jobbe imorgon.

 

Dagens god news er at den eine PC-6400 brikka mi klarer sånn ca. 635 mhz pi på 2,45V. Då er eg ikkje heilt begrensa av minne. Skal klare å runde 650 med litt meir spenning :)

Endret av tharshan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...