ebbiz Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 pleier å denge musen veldig hardt ett par ganger ja!
vStyle Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) Voldelige reaksjoner på "tap" i spill er et fint tegn på at man kanskje har spilt litt for mye/lenge. En burde seriøst vurdere å ut å løpe av seg noe av den overflødige energien Har ikke en dritt med hvor mye/lenge du har spilt å gjøre, men heller hvor engasjert du er i spillet Endret 28. april 2008 av vStyle
AndyF Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 latt det gå utover en gammel CRT skjerm før en gang, men aldri helt det store med datautstyret. vegger og bordflater er det verre med...
nokirar Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Det eneste jeg gjør er å slå hardt i bordet av og til... vell! er ikke spesielt agresiv av meg! Ellers hjelper det å tegne bart på folk i avisen dere bør prøve!
ShaNickolas Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 knust spaker,fjernkontroller,mus,tastatur til småbiter hele livet
Random Hero Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) Pleier ikke å slå musa i bordet, men det hender jeg smeller til i tastaturet, så tastene fyker alle veier...funker like fint enda, men space er litt treg:p Husker også jeg smalt til den gamle crt skjermen min engang, med knytta neve, slo så hard at jeg begynte å blø på knokene, var så sur at jeg måtte gå meg en tur. Først da jeg hadde gått en 10 minutters tid merket jeg hvor jælig vondt det var i hånda, var vondt i rundt en måned før det ga seg.. Skal litt til for at jeg begynner å slå, men hender stadig jeg banner, og kjefter, både til de jeg spiller med/mot og også til pcen.... Endret 15. april 2008 av Deila
Coffey Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg lar det gå mer ut over panna og bordet, enn noe av det dyre utstyret Men! Jeg knuste de holderene til det gamle tastaturet i ren sinne. Endret 15. april 2008 av KoffeinKanin
Wartom Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Har hatt datamusen og keyboardet mitt i flere år så tar ikke sjansen på å ødelegge det. Vanligvis når jeg dør så er det trykking av meny og loading fort fort fort. Om det er på ett online spill så blir det litt dyp og sorgfull sukking men ellers ikke noe ødeleggelse :!:
Kimelimm Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jeg gjør det når jeg spiller CS, og når jeg wiper på WoW xD Ikke hardt
PanzerLoco Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Eg noterar ned alle stygge ord, eventuelt utbrudd, eg vil komme med på ei blokk. Går på fjellet og skriker dei ut, og er klar til ei ny økt...
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Hvor skal jeg begynne ? 1 ødelagt headset 3 ødelagte tastatur 3 ødelagte mus 2 ps2 kontroller Knekte faktisk skjermkortet mitt engang, var GeForce 4 versjonen. Nå tør jeg ikke det pga 8800GTX... Edit : Pleier skylle ansiktet med kaldt vann. Belive me, det hjelper. Endret 16. april 2008 av Slettet+981287349
Porto Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Nei, men jeg slår skjermen hardt og brutalt omtrent hver eneste gang jeg spiller FM. haha gjør akuratt det samme når jeg taper i FM... blir bare så jævlig forbanna(A)
teletubbiekid Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Pleier å skrike som faen, etter det leaver jeg servern og blir forbanna på alle i nærheten som evt. har vunnet over meg. Det eneste jeg har gjort med selve inventaret er å hamre på tastaturet én gang. Det som skjedde da var at space-tasten ble slått løs og jeg måtte fikle med noen jævla smådeler i minst en time. Så har lært av mine feil.
Bear^ Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 2 X360 kontrollere 3 PS2 kontrollere 3 Datamus 2 tastatur X antall blyanter/penner og andre småting 3 Headsett Skulle vel være det jeg har ødelagt. Klasker knyttneven i tastaturet, stamper PC musa i bordet når jeg plages, slenger konsoll kontrollen vegmellom (Umulig med Wiimoten da jeg har wrist strap på hele tiden) og blir rimelig irritert. Har jeg et problem? Nei, jeg er så langt fra en voldelig person i det dagelige virke og er ikke voldelig av meg heller. Har f.eks aldri vært i en slåsskamp med noen. Men når jeg taper i spill eller plages, ja da kan det gå utover uskyldige døde ting i nærheten. Blyanter har en tendens til å fort ende i småbiter, har faktisk endt opp med at jeg spiste en blyant i sinne. Bly smaker forøvrig pyton. Det samme gjør blekk, bet over en penn en gang i sinne og endte med å få blekk i trantemanget. Gjorde meg ikke mer blid for å si det slik. Er det tegn på at jeg må "gå ut" og springe av meg frustrasjonen? Nei, er bare et brennhet engasjemang i spillet jeg spiller, blir frustrert og irritert når jeg taper. Slik er det bare.
tommen_h Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jeg er dårlig nok (og har selvinnsikt nok) til å se at skylden er min egen om jeg taper, og ikke maskinvaren eller spillets. Hender dog jeg tar "kvelertak" på skjermen (altså godt tak rundt "halsen"(foten) og klemmer godt og lenge. Oftere om OS bugger enn om jeg taper i spill, dog. Blir jeg svært sint hender det jeg tar med et billig airsoftgevær (de dyre skyter for hardt til innendørs bruk) og jakter på romkameratene mine for å få ut litt aggresjon. dessverre må jeg nøye meg med å sikte på beina, siden de ikke går med masker og sånt, men det er tilfredsstillende likevel. Som en bonus begynner refleksene deres å bli gode. Haha, du bør bli politiker Knuste mobilen min når jeg spilte på den. Tape i mobilspill med en kobinasjon av utro kjæreste er ikke noe å anbefale Min bror har ødelagt minst 3 ps2 kontrollere, 1 mus og tastatur og skjermen på laptopen sin. En gang satt han å spilte et wrestling spill, så tapte han hele tiden, så han tok spillet rett ut fra PS'en og knuste det med hammer
Lillehagen.no Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Å, glemte å inkludere; En gang ble jeg så forbanna etter å bli eid på at jeg gikk løs på tv'en min (som står rett bak pc-bordet) skreik og ja, alt mulig, og så endte det opp med at tv'en gikk i gulvet. Takket være mine fantastiske reaskjonsevner etter Css og CoD4, snappa jeg til meg føttene før det gikk utover dem. Så hva er moralen? Ikke ta tak i en ustø 26" CRT skjerm og røsk den til deg så den nesten knuser begge føttene dine Endret 16. april 2008 av Lillehagen
Sewero Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 For å ta de verste tingene jeg har ødelagt i sinne: 1. Ene pc-en min som var verdt 15k ny. 2. Anlegg til 5k. 3. 27" gammel tv. Det jeg kom på nå, så jeg har ett ganske kraftig sinne når jeg taper, blitt bedre nå etter at jeg har knust sikkert 8 muser og 4 tastaturer.
Ty4on Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Wiikontrollen har nå et bitemerke... Slo nå nettopp 360kontrolleren i saccosekken, tapte på Splinter Cell: Double Agent.
Smirnoff Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Smadra et par tastaturer for noen år siden (det var mellomromstasten som gikk). Men jeg forholder meg litt mindre amper når jeg taper i spill nå om dagene... Vel, utenom noen upassende gloser som flyr mot skjermen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå