Gå til innhold

Vanlig å slå PC-musa i bordet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker som Nr 2 sa, slå skjermen når spillerene mine løper rundt som en gjeng sauer i viktige kamper (FM), ellers så har jeg prestert å kaste en 360 kontroll av rent sinne ettersom vi greide å tape en Halo 3 match vi burde tatt ganske lett.

 

Det var forsåvidt også siste gangen jeg valgte å gjøre det, blir litt dyrt i lengden om jeg skulle mørbanke kontrollen hver gang, så nå går det vel mest utover den stakkars sofaen.

Lenke til kommentar

Jeg er dårlig nok (og har selvinnsikt nok) til å stort sett se at skylden er min egen om jeg taper, og ikke maskinvaren eller spillets. Hender dog jeg tar "kvelertak" på skjermen (altså godt tak rundt "halsen"(foten) og klemmer godt og lenge. Oftere om OS bugger enn om jeg taper i spill, dog.

 

Blir jeg svært sint hender det jeg tar med et billig airsoftgevær (de dyre skyter for hardt til innendørs bruk) og jakter på romkameratene mine for å få ut litt aggresjon. dessverre må jeg nøye meg med å sikte på beina, siden de ikke går med masker og sånt, men det er tilfredsstillende likevel. Som en bonus begynner refleksene deres å bli gode.

Lenke til kommentar
Jeg er dårlig nok (og har selvinnsikt nok) til å stort sett se at skylden er min egen om jeg taper, og ikke maskinvaren eller spillets. Hender dog jeg tar "kvelertak" på skjermen (altså godt tak rundt "halsen"(foten) og klemmer godt og lenge. Oftere om OS bugger enn om jeg taper i spill, dog.

 

Blir jeg svært sint hender det jeg tar med et billig airsoftgevær (de dyre skyter for hardt til innendørs bruk) og jakter på romkameratene mine for å få ut litt aggresjon. dessverre må jeg nøye meg med å sikte på beina, siden de ikke går med masker og sånt, men det er tilfredsstillende likevel. Som en bonus begynner refleksene deres å bli gode.

 

Er det egen feil når NPC medspillerne i f.eks. Rainbow six oppfører seg som idioter, og til og med stiller seg i veien for deg? Det har gitt meg noen skikkelige irritasjonsøyeblikk.

Lenke til kommentar
Høylytt banning synes jeg kan funke vel så bra som å slå på mus/tastatur/skjerm, og da blir heller ingenting ødelagt, annet enn kanskje forholdet til naboene :innocent:

hehe det funker også med en kombinasjon av høylytt banning og slå på tastaturet og kaste musa i gulvet.

gjort det noen ganger.

Lenke til kommentar
Jeg pleier som regel å kaste skjermen ut vinduet og drepe katta.

 

Har mistet tellingen men trur pusen kun har 2-3 liv igjen.

 

Funker skjermen enda?

Heh ^^ Det var vell ikke helt seriøst ment. Hvis det er noe som får seg et lite slag i ekstrem tilfeller så er det tastaturet. Men jeg har alldri måtte bytte et tastatur pga det, det går helst på at man har sølt øl,brus,melk osv på det som er årsaken for at man er blitt nødt til å skaffe seg noe nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...