Gå til innhold

Vanlig å slå PC-musa i bordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Personlig slår jeg aldri PC musa i bordet når jeg taper! Aldri falt meg inn, men jeg hørte nettopp søstra mi gjøre det, og hun har gjort det et par ganger nå i ren frustrasjon over å tape i CS :p.

Så jeg tenkte... er det vanlig? Bruker du å gjøre?

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voldelige reaksjoner på "tap" i spill er et fint tegn på at man kanskje har spilt litt for mye/lenge. En burde seriøst vurdere å ut å løpe av seg noe av den overflødige energien

Skrevet (endret)

Jeg gjør det en sjelden gang, når jeg er spesielt irritert.

For eksempel, hvis jeg konsentrer meg veldig i ett skytespill, også dør jeg fordi jeg jeg sitter fast i ett objekt eller lignende akkurat når jeg skal gå i dekning fra fiendtlig ild.

Men da er det ikke musa det går utover, fordi jeg liksom løfter musa i håndhulen slik at det er nedre delen av hånda som treffer matta istedenfor musa når jeg slår.

Det er litt patetisk, men jeg har jo ikke lyst til å ødelegge ei mus til 500kr bare fordi jeg er sint :p

Som sagt, dette skjer svært sjeldent og som regel på LAN når jeg er halvtrøtt, hyper av cola og spiller mot kompiser jeg ikke har lyst til å tape mot :!:

EDIT: pen avatar btw trådstarter.

Endret av -sparks-
Skrevet (endret)

Må vel innrømme at jeg gjør det med min trofaste MX500 en gang i blant når jeg er veldig irritert i et spill (som oftest CS). Bruker også å slå rimelig hardt i tastaturet med knyttneven eller å rive av tastene på tastaturet. Har aldri hatt noen problemer med mus eller tastatur så jeg er glad :) .

Endret av KnewtFan
Skrevet

Ok! Jeg innrømmer at PS kontrollen fikk gjennomgå når jeg var liten :(...

men ikke på pc... aldri! Blitt forbanna og da trykker jeg svært fort på F10 :p.

Når jeg var liten.. og spillte pc.. tapte mot bosser.. så hendte det jeg brukte å snakke til pcen! si.. snille deg.. bare la meg vinne! sånne ting! helt desperat :p. Kunne jo ikke slå den, var jo pappa sin :p. Snodig :p

Skrevet
Jeg pleier som regel å kaste skjermen ut vinduet og drepe katta.

Har mistet tellingen men trur pusen kun har 2-3 liv igjen.

Du høres ut som en stabil person.

Skrevet

selv pleier jeg å finne hagla til far å gå amok på nærmeste barneskole.. For å vise at jeg faktisk kan skyte, og har god aim på små objekter som løper fort..

Skrevet (endret)

Har gitt min logitech g-9 noen slag i bordet ja pluss jeg kastet den ut på gulvet tre fire ganger men den virker som bare det enda.dette må være den mest solide musa jeg har kjøpt synes jeg.og jeg har vel knust over ti stykker av andre mus i sinne. :mad:

lurte på hvor lenge denne skal holde :hmm:

Endret av rbr
Skrevet

Har klart å knuse icemat musematta, var ikke meningen å treffe den og for ikke så lenge siden slo jeg hull i bordet, var billig bord fra Ikea. Slår ofte i bordet flere enn en gang når jeg blir irritert, som regel når jeg spiller cod4..

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Nei, men jeg slår skjermen hardt og brutalt omtrent hver eneste gang jeg spiller FM.

Jeg pleide å gjøre dette før, før jeg måtte bytte ut pc skjerm til 2000kr. Det var ikke så gøy det :p

Skrevet

Ja, det skjer støtt og stadig.

Er vel på min tredje mus i år. Skal ikke begynne å snakke om 360 og ps2 kontrollene!

:cry:

Skrevet

Jeg har mange ritualer når jeg taper i spill, jeg roper og kjefter på den personen jeg er i spillet. Spilte Diablo II her om dagen, og da endte det opp med en kraftig sjikanering av hovedpersonen + mange slag på skjermen.

Ellers kan jeg slå til musa slik at den faller ned.

Men mest roping og banning.

Når jeg spilte nettpoker her om dagen, tapte jeg 2.500 på en hånd. Men da ble jeg ikke sur, ble bare sittende helt rolig og se på skjermen. Skulle hatt en angrefunksjon på det der.

Skrevet

Av og til skjer det ja, men ikke spesielt når jeg spiller på PC. Egentlig mest når jeg spiller på en konsoll. Da går det ut over putene.

Intens projisering er helt vanlig hos syke mennesker, vet jeg.

Kommer vel an på. Det er bare sunt å få ut litt frustrasjon.

Skrevet

Musa får det litt innimellom ja, men MX518 lever i beste velgående enda ^^

Verre med gitaren til GH3, sier bare Lou battle på expert ._.

Den fungerer perfekt enda da! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...