South_Bridge Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Vel... da er det på tide at jeg gir meg for kvelden! Men før jeg gjør det vil jeg dele et lite morsomt øyeblikk jeg hadde i dag! Jeg er et sted å quester. Området er fullt med alliance og horde... men vi quester alle sammen så alle lar alle være i fred. Men så kommer det en tjokk liten rouge(SEFF) gnome og backstaber en horde spiller. Da var jo bråket i gang. Flere horde spillere kommer til stede og slaktinga begynner. Finner ut at området blir for "hot" så stakk over til en annen quest. 2 min etterpå ser jeg en rouge... samme j*vlen som stelte i stand bråket på den andre plassen. Jeg er også på alliance siden, så jeg kan ikke pwne han... men jeg skal iaff forsøke å lære han en lekse. Vi er tydligvis på den samme questen i dette området og, hvor vi skal drepe X/10 og 1/1 av en spesiell. Jeg er godt i gang med å jobbe meg til den ene spesielle med rougen i hælene. Når det kun gjenstår en igjen mellom han og den spesielle og jeg holder på med en annen mobb drar han en feig en og svimeslår den i mellom(husker ikke hva rouge spellet heter)... Jeg ser dette seff og siden jeg er hunter skyter jeg bare en gang slik at jeg får tagga den ene spesielle. Gjør meg ferdig med den jeg holdt på med og dreper da den ene spesielle. Han blir pist, kaller meg masse rart jeg sikkert kunne ha sagt ifra om til GM og pøser på med killsteal osv. Jeg er helt enig, det var en 100% steal. Men jeg skulle ta igjen. Bare for å gjøre det lille ekstra planter jeg trap der den ene spesielle og camper da den 2 neste spawns. Nedenfor er et bilde av begivenheten med tilhørende chatlogg(ikke hele). Først der ville han at jeg skulle ta det horde crewet som tok han litt lengre nede i "gata" - fordi de tok han :D (skjedde ikke seff). Jeg fortalte han hvorfor jeg gjorde det da... så håper han skjønte noe.
Moonshield Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Jeg ser en stor feil på bildet ditt... Belf male.
WarpX Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hohoho... her sladder man over både det ene og det andre (greit nok), men glemmer det som står over pet'en
Zlash Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) Hohoho... her sladder man over både det ene og det andre (greit nok), men glemmer det som står over pet'en Må si han ble litt eid der ja Uansett, syntes det var greit at du tok den første killstealen da dere begge gjorde deres beste for å unngå at motparten fikk taggen (seff, det minst fjortiss du/dere kunne gjort var å startet gruppe), men å stå å campe en questmob uten noen form for mening er harrassment og er faktisk en gyldig grunn til at folk kan rapportere deg. En smart GM hadde gitt warn/temp banning til dere begge. Du p.g.a. mob camping og han p.g.a. navnkalling. Spiller du på en pvp server kan du derimot ikke klage på at det utvikles krig i et questområde p.g.a en ganker. Har du problemer med dette så får du flytte over til en PvE server så får du questet ifred. Endret 15. april 2008 av Zlash
WarpX Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg ser en stor feil på bildet ditt... Belf male. Det er da en Nelf male Og han har faktisk laget en egen /spit-macro plassert på toolbar, typisk ally
Moonshield Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Kek, det har han faen meg! :!: Jaja, belf male og nelf male er så og si like ille.
MrLee Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg ser en stor feil på bildet ditt... Belf male. Det er da en Nelf male Og han har faktisk laget en egen /spit-macro plassert på toolbar, typisk ally Saklig... De fleste idiotene jeg ser er faktisk horde. Om det har noe med at jeg roller Ally er vel p.g.a. øyet som ser.. Det er like mye drittunger på begge sider... Forøvrig: om du bare vil levle, hva pokker gjør du på en PvP server egentlig? Endret 15. april 2008 av MrLee
WarpX Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Forøvrig: om du bare vil levle, hva pokker gjør du på en PvP server egentlig? Jasså, så det er helt ulovlig å bare ville levle på en pvp-server? Det går vanligvis greit om man holder seg til avsidesliggende quest-områder. Min erfaring er at man kan bli drept av en lvl 70, men når man får ressa er han vanligvis borte; han red gjennom området og så tilfeldigvis meg.
brillan Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Spit macro er faktisk så lavt som det går å synke
Moonshield Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Burde kanskje vært en fordel å fjernet den før screenshot...
brillan Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Burde kanskje vært en fordel å fjernet den før screenshot... Både race,class,name og ui burde vært sensurert, så ville ikke vært så mye vi kunne ha sett
NuckChorris Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jasså, så det er helt ulovlig å bare ville levle på en pvp-server? Nei, det sa han ikke heller. Men når man lvler på en PvP-server kan man ikke vente annet enn å bli ganket, og til tider ofte.
Misantropen Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Heldigvis koster det deg ikke så mye å migrere til en PvE server... Og bytt nå ut spit-macroen med en kiss-macro
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Noen som vil fortelle meg hva en split macro gjør siden den er så ille?
Mr Walrus Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg skal ikke nekte for at jeg ikke har ganket noen i min tid. Det hjelper på humøret. BTW: Roywick viste ikke at du var her på forumet. Har sett deg på doomhammer så lenge jeg kan huske. Bror spiller under navnet Janjansen - gnome warrior. en liten noob. Gnome power.
MrLee Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Noen som vil fortelle meg hva en split macro gjør siden den er så ille? Ikke Split, men Spit...
John Keats Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) 1) NE male hunter 2) Klager på at han ikke får være i fred på en PvP server 3) Spitmacro ............................................________ ....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,?......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ..............?.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..............__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\ ...................................,<`.._|_,-&``................`\ Endret 15. april 2008 av Smeagoldfish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå