Gå til innhold

mulig å gjøre oppstarten på htc touch kjappere


thunstop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei. har en htc touch, men den bruker jo litt tid på og starte , men fant noe i registry på telefone. hvor man kunne slå av htc oppstart "screen" . men er det noen som har gjort dette eller vet om det er trykt?

Jeg bare lurer - hvorfor slår folk helt av mobilen? Vil jeg ikke forstyrres slår jeg på lydløst eller fly-modus. Den eneste grunnen til at jeg gjør restart er når installering av nye programmer krever det, og da utgjør ikke noen sekunder stor forandring ...

 

Tobias

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer - hvorfor slår folk helt av mobilen? Vil jeg ikke forstyrres slår jeg på lydløst eller fly-modus. Den eneste grunnen til at jeg gjør restart er når installering av nye programmer krever det, og da utgjør ikke noen sekunder stor forandring ...

 

Tobias

vet ikke helt hvordan du bruker telefonen , men jeg bruker den til spill. internett etc

(bruker den ganske tungt) derfor trenger jeg og restarte den ofte for den henger inni mellom og man mister litt av rammen etter vært , derfor er jeg nødt til å restarte telefonen.

blant annet prøver jeg den nye opera mobile 9 nå og den er veldig tung derfor henger telefonen seg ofte og derreter ønsker jeg ikke å bruke masse tid på det når jeg kan kutte ned tiden på oppstarten.

 

enkelt og greit.

 

er helt enig at det ikke er noe vits i å slå av telefonen bare for å ikke bli kontakta.

derfor de lagde lydløs og fly modus :p

Lenke til kommentar

Jeg har deaktivert oppstarts animasjonen én gang ja. Og ja, oppstartstiden blir forkortet ett par sekunder. HTC animasjonen vil forsvinne, så etter "Smart Mobility" logoen dukker opp, så vil den hoppe direkte til Windows Mobile Welcome-screen.

 

Ett lite tips:

 

Last ned Oxios Memory. Da kan du frigi RAM uten å restarte telefonen hele tiden. ;)

 

Det kan lastes ned gratis her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...