Jurist Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Heisann Har en Nokia N82 med et 8 GB minnekort. Har nylig overført en større mengde musikk til mobilens minnekort via Bluetooth, men jeg klarer ikke å finne dem igjen på telefonen. Jeg finner dem selvsagt på musikkavspilleren, men når jeg går inn på Filbehandling er de ikke synlige. Jeg har lett gjennom samtlige mapper både på telefonen og på minnekortet, men sangene er ikke å se. Noen som vet hvorfor jeg ikke finner dem, og hva jeg evt må gjøre for å få det til?
hansi94 Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 prøv å oppdatere musikk bibliotek (evt legge inn musikken inn på nytt)
Symbian_Pro Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 De ligger her: E:\Sounds\Digital Jeg finner dem selvsagt på musikkavspilleren, men når jeg går inn på Filbehandling er de ikke synlige. prøv å oppdatere musikk bibliotek (evt legge inn musikken inn på nytt) @hansi94, Ehh?
Vighan Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Meldinger sendt med bluetooth lagres i meldingsmappen, og den finner du ikke med den innebygde filbehandleren. Jeg sender alltid filer som zip over bluetooth, fordi jeg da kan pakke de ut i hvilken mappe jeg vil. Skal du ha en god 3. parts filbehandler kan jeg anbefale x-plore. Kan lastes ned på www.lonelycatgames.com. Med den kan du åpne meldingsmappen og eventuelt flytte alle filene til hvilken mappe du vil.
Jurist Skrevet 13. april 2008 Forfatter Skrevet 13. april 2008 De ligger her: E:\Sounds\Digital Nei, de gjør ikke det Som sagt, jeg har leita gjennom alle mappene. Dette er selvsagt mer en kuriositet enn et problem - sangene er jo der, så jeg får brukt dem, de er bare ikke synlige Meldinger sendt med bluetooth lagres i meldingsmappen, og den finner du ikke med den innebygde filbehandleren. Jeg sender alltid filer som zip over bluetooth, fordi jeg da kan pakke de ut i hvilken mappe jeg vil. Skal du ha en god 3. parts filbehandler kan jeg anbefale x-plore. Kan lastes ned på www.lonelycatgames.com. Med den kan du åpne meldingsmappen og eventuelt flytte alle filene til hvilken mappe du vil. Jeg har selvsagt lagret filene videre fra meldingsinnboksen til minnekortet, da. Det kom kanskje ikke fram i stad. Takk for anbefaling anyway.
Symbian_Pro Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) Nei, de gjør ikke det Som sagt, jeg har leita gjennom alle mappene. Hehe, hadde du leita igjennom alle skulle du vel ha funnet dem? Edit: Bare bruk søkefunksjonen da vel. Søk på filer og skriv inn filnavnet. Endret 13. april 2008 av Symbian_Pro
Jurist Skrevet 16. april 2008 Forfatter Skrevet 16. april 2008 Nei, de gjør ikke det Som sagt, jeg har leita gjennom alle mappene. Hehe, hadde du leita igjennom alle skulle du vel ha funnet dem? Edit: Bare bruk søkefunksjonen da vel. Søk på filer og skriv inn filnavnet. Done. Finner dem fortsatt ikke Jeg er ikke idiot. Hvis jeg ikke hadde lett gjennom alle mappene, hadde jeg ikke sagt at jeg hadde gjort det. Smartass
Symbian_Pro Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Søkefunksjonen ("Søk") søker på hele mobilen. Med mindre filene fikk nytt filnavn i overføringsprosessen skal du finne dem der
Jurist Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 Søkefunksjonen ("Søk") søker på hele mobilen. Med mindre filene fikk nytt filnavn i overføringsprosessen skal du finne dem der Jeg vet det. Og jeg har som sagt prøvd det. Jeg hadde ikke laga en tråd om det på et diskusjonsforum hvis jeg ikke hadde forsøkt å finne ut av det selv først. Jeg har dog lest og hørt at N82 ikke støtter større enn 4 GB-minnekort. Jeg har 8 GB. Kan det være problemet? At telefonen på et eller annet vis ikke klarer å lese fra deler av minnekortet? Det har aldri vært noe problem tidligere, jeg har fått lagret flere andre ting der også, så det er litt merkelig...
Mr.Static Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Søkefunksjonen ("Søk") søker på hele mobilen. Med mindre filene fikk nytt filnavn i overføringsprosessen skal du finne dem der Jeg vet det. Og jeg har som sagt prøvd det. Jeg hadde ikke laga en tråd om det på et diskusjonsforum hvis jeg ikke hadde forsøkt å finne ut av det selv først. Jeg har dog lest og hørt at N82 ikke støtter større enn 4 GB-minnekort. Jeg har 8 GB. Kan det være problemet? At telefonen på et eller annet vis ikke klarer å lese fra deler av minnekortet? Det har aldri vært noe problem tidligere, jeg har fått lagret flere andre ting der også, så det er litt merkelig... N82 støtter 8GB helt fint, men det kan hende du må formatere kortet når det står i telefonen. Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=936310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå