Gå til innhold

kommentartråd The Beast of Aluaqua


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pent prosjekt!

Men, det ser ut som du trenger en god løsning på stabilitetsproblemet ditt , ser på det ene bildet at du bruker en teiprull eller noe for å få denne til å stå stabilt? Kanskje på tide med en liten støttefot på baksiden?

 

Om du allerede har ordnet noe sånt så har jeg sikkert bare oversett det :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det kan være lurt at du ber noen assistere deg litt når det kommer til engelsk grammatikken på intelcorechallenge.com. Jeg prøver ikke å være kritisk, men for din egen del er nok det lurt. Det er nok flere på forumet som er mer enn villige til å hjelpe med dette(inkl. meg).

 

Lykke til med konkurransen!

 

Edit: Jeg syns muligens det kunne sett litt bedre ut om du fjernet deksel på CD og DVD-drev. Jeg er usikker på om jeg har nevnt dette før, men liker bedre den "industrielle" looken som den motsatt side har med strømforsyningen. Dekselet til CD og DVD-drevet er plastikk og jeg tror det hadde sett bedre ut om du heller fjernet disse og fikk se litt mer av innmaten til CD og DVD-drevet.

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar

Hei.

 

Du har helt rett! Jeg er desverre ikke noe flink i engelsk. Tror ikke jeg har noen sjangser i den konkurransen.. Enten er vi praktisk eller teoretisk annlagt, så vist noen kan hjelpe meg, så hadde jeg vært takknemlig for det :thumbup:

 

Når det gjelder utseende så får jeg se. det har vært mange forandringer underveis..

Tror ikke jeg blir ferdig før tidlig neste år på grunn av kostnadene, skal jo kjøpe et nytt grafikkort til meg selv i gave neste måned.

 

trenger noen flere vannkjøledeler også. har brukt over 3000,- bare på oppgradering av vannkjølingen..

Lenke til kommentar

Endret det litt slikt jeg ville skrevet det:

How does your mod desktop bring the future closer to reality today – through either system creativity or lifestyle innovation?

This is not your average computer case.

I am creative and don’t like ordinary cases.

This case have magnetic panel/handles and a IR remote control for power and reset.

The project will cost more than 12 000 NOK. ( 2143 USD).

So this case aint going to be so very cheap in the end.

In the case I’ve inserted a water cooling system, not finished with this quite yet.

Next week I will buy more parts for the cooling system from coolbit.dk.

 

I hope I can download the video soon.

Describe how the processor inside your mod takes it to another level.

This an old CPU. Going to buy a new one after this case is done.

I am looking for sponsors, but they aren’t that easy to come by.

Tar forbehold om mine skrive feil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Det kan jeg godt gjøre, men det ser ut som det tar laaaang tid før det kommer inn på lager.

 

Imens får jeg kose meg med oppgraderinger av vannkjølingen og det å gjøre ferdig workloggen.

 

Har igjen bestillt fra coolbits.dk. Regner med at det var det siste pakken derfra på en stund. Har brukt over 3000,- bare på å oppgradere kjølesystemet.

 

Her er den siste bestillingen:

 

4 x Feser push-on G1/4" [19/13mm, 1/2"] - Rotary 45 (FOFO0005) 128,80 DKK

6 x Masterkleer 7/16" (15,9/11,1mm) (TP0003) 172,50 DKK

1 x Enzotech Type-Z (socket 1366) (DT0006) 59,00 DKK

1 x IC Diamond 7 Carat (PA0007) 69,00 DKK

2 x Feser One - UV Acid Green (1L) (KVFO0010) 124,60 DKK

1 x Enzotech LUNA Rev.A (KC0008) 319,20 DKK

1 x LCD temperaturmåler (grøn) (CTXS0002) 34,30 DKK

1 x Feser Base (KVFO0011) 34,30 DKK

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Sub-Total: 941,70 DKK

Efter vægt og adresse: 257,00 DKK

Loyalitets-rabat:

Du har købt for 2.226,98 DKK i løbet af i år og får derfor en rabat på 3%: -35,96 DKK

Betalingsgebyr (3,75%) 43,60 DKK

Total: 1.206,34 DKK

Heraf moms 25%: 182,68 DKK

 

--

Så nå holder jeg på å gjøre ferdig festene til harddiskene..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...