Gå til innhold

Se piratkopi banke Iphone


Anbefalte innlegg

Ok da. Kanskje testen var litt tynn. Men det er jeg også og så lenge jeg bare husker å spise til faste tider går det bare fint. Jeg er ikke mindre ekte bare fordi det finnes litt mindre av meg. Jeg tar bare litt mindre plass, det er alt. Derfor synes jeg at du skal slutte å gjeipe til meg.

 

På den andre siden er det ikke størrelsen det kommer ann på. Det er hva man gjør med dem.

Hun i testen ser for eksempel liten og nett ut. Alikevel er jeg villig til å gjøre masse på henne. Når man da sammenligner henne med en iphone blir jo telefonen ganske stor. Da er det et lite paradoks at man kan gjøre mindre på den på tross av størrelsen.

 

Det jeg prøver å si er at "å krype frem fra en sten" bare er delvis rett. Det riktige svaret vil være at jeg skal krype seng da jeg er murstein.

:D

 

 

Skjermen til Iphone er, som det blir nevnt, ikke en vanlig trykkfølsom skjerm. Det man kaller trykkfølsom skjerm reagerer på at skjermen faktisk trykker nedover (kondensatorer som ligger overalt under skjermen og som får mindre kapasitans når de trykkes ned), mens en berøringsfølsom skjerm må ha den rette elektriske motstanden (eller de kan være varmefølsomme). Førstnevnte er nok mer kompatible med lange negler :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En "test" høgst Iphone-verdig :innocent: (slapp av, tar den ikke seriøst)

 

Sikkert en god del Ifans og Inerds som fresa mot alt som kan virke som en Iplage mot Iting. Kan det vere fordi dei nekta å innsjå at dei har gjort et dårlig Ikjøp? For Iphone er jo, etter mi meining, passe oppskrytt (og overprisa) i forhold til det du får...

 

No offence mot Ifans o.l. :thumbup:

Lenke til kommentar
En "test" høgst Iphone-verdig :innocent: (slapp av, tar den ikke seriøst)

 

Sikkert en god del Ifans og Inerds som fresa mot alt som kan virke som en Iplage mot Iting. Kan det vere fordi dei nekta å innsjå at dei har gjort et dårlig Ikjøp? For Iphone er jo, etter mi meining, passe oppskrytt (og overprisa) i forhold til det du får...

 

No offence mot Ifans o.l. :thumbup:

 

Overpriset? Tja, betalte mindre for min iPhone 16GB enn en iPod Touch 16GB koster ny i Norge..

Jeg betalte dobbelt så mye for min N95 8GB og føler at for mitt bruk så fikk jeg mer valuta for pengene med min iPhone.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...