Gå til innhold

Nihilum med world 1st

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disconfirmed. Jeg tipper de svenske har like stor scale stygge/pene som alle andre land, bare at svensker kvinner av en eller annen grunn blir framstilt som usannsynlig pene. Hvorfor aner jeg ikke.

Skrevet
Disconfirmed. Jeg tipper de svenske har like stor scale stygge/pene som alle andre land, bare at svensker kvinner av en eller annen grunn blir framstilt som usannsynlig pene. Hvorfor aner jeg ikke.

Men hvorfor akkuratt sverige?

Skrevet

"Norske jenter er kjempepene".

Dette er et faktum, men gjelder ikke alle. Og nei, det er ikke slik for alle land. Men spesielt norske og svenske jenter har ord på seg for spesielt pene trekk.

Skrevet
Men hvorfor akkuratt sverige?

Fordi Sverige har vel en kultur som oppfordrer unge jenter til å bli glamourmodeller o.l. Derfor har Sverige flere KJENTE pene jenter.

Skrevet

Smak og behag, forsåvidt, men det er klart genetiske årsaker til godt utseende. Det er mange pene nordiske jenter, men det er nok av gullkorn ellers i verden.

Da jeg ser Skupuru leser tråden gjetter jeg på at vi får se et par asiatiske forslag. :wee:

Skrevet
Mitt poeng var at de har hatt world first på hver eneste end-boss siden Ahn'Qiraj, herregud.

Jaja, jeg skjønte det. Men når folk begynte å snakke om alle bossene i spillet så, ingen grunn til å bli enraged :p

Han ble ikke enraged enda... du må bare sørge for å holde agrooen.

Men serisøst:

Sikker på at de har hatt det på alle end boss?

Method hadde Vashj ettersom jeg husker.

Method hadde ikke world 1st på Vashj. Var noe bugga med hu, som gjorde at ingen klarte å ta henne. Utenom Nihilum da. Når buggen ble fjerna så var Method først. Men det blir feil å kreve world 1st etter et guild faktisk har drept henne i "umulig tilstand" :p

Skrevet
USA er vell mest kjent for feite damer. ;)

Nettopp, det som var poenget mitt. Selv om det strømmer ut med drittdeilige modeller fra USA, er det fortsatt nok med drittfæle damer. Samme gjelder for alle andre land.

Skrevet

USA er mange 100 millioner fler enn Sverige og Norge til sammen. Du vil finne en større % stygge mennesker i USA enn i Norge/Sverige. Hadde selv 5 jenter i den forige guilden jeg var i. Var en svensk guild. To var dritpene, to ganske pene og en stygg. For å bruke dette som et eksempel, så er % med pene, fra Sverige, større enn stygge. Men dette blir jo egentlig ganske latterlige kilder, etter som dette kan ha vært tilfeldig :> Men jeg tror dette blir litt vel OT.

Skrevet

Etter fleire advarsler frå moderator og innlegg som er fjerna held dykk fram med off-topic, tull og fjas, difor stenges tråden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...