tirpiz Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 hei.. jeg har en litt gammel nokia 5500 sport.. nu tenkte jeg å kjøpe minnekort til den den.. får jo ikke plass til musikk på telefonen.. tror det var bare 4 eller 5 som man får plass til. men vet ikke hvordan minnekort som passer til telefonen. å hvor stor jeg trenger.
Hefla Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 hei.. jeg har en litt gammel nokia 5500 sport.. nu tenkte jeg å kjøpe minnekort til den den..får jo ikke plass til musikk på telefonen.. tror det var bare 4 eller 5 som man får plass til. men vet ikke hvordan minnekort som passer til telefonen. å hvor stor jeg trenger. Nokia 5500 Sport tar MicroSD. Såvidt jeg vet støtter den ikke kort over 1GB.
tirpiz Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 okey.. men vis jeg kjøper 1 gb, hvor manger musikker får jeg plass til telefonen da ? å er det vanskelig å overføre data fra den gammle til den nye?
Stig-Arne Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 joda.. det går fint med minnekort over 1 gb.. har selv brukt 2 gb minnekort. Men med 1 gb minnekort får du plass til ca 204 sanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå