RBW Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 OCZ utvider nå PSU-utvalget sitt med en ekstra serie for entusiastene. Les mer
Simen1 Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Glimrende at de lager den med bare én 12V-linje på 63 eller 80 Ampere. Det gir god fleksibilitet. Ellers så synes jeg 175 og 250 Watt varmeutvikling i PSU er i meste laget. (Full belastning, effektivitetskruve fra Anandtech). Det bør gå an å få dette godt under 150W ved bruk av dyrere og bedre komponenter. (OCZ oppgir noe lavere effektivitet her, 82%) samt 17 ulike drevkontakter Oida! Jeg hadde håpet på 17 stk av samme type, eller fordelt på to typer. Redigert: Det er vist 8 SATA + 8 molex + 1 floppy. Anandtech har en fin test av de to modellene her.
Vu-caN Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) En ting jeg kunne likt fra strømforsyninga, som jeg ikke har sett noe til, var om det var mulighet for å koble til bærbare harddisker som krever ekstra strøm. Da slipper man lange ledninger for å rekke fram til stikkontakten. Og siden man først sitter der med et kraftverk under "panseret"... Endret 10. april 2008 av Vu-caN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå