Armageddon Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Trodde Datarock var EA exclusive. Hvilken sang har de med? Leste blandt annet at Queen og Elton John er med. Når de får med slike artister finnes det vel få grenser.
Filmvenn Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) EA esklusive? Haha, da får du det til å høre ut som at de har solgt sjæla si til EA. Men nei, de er ikke EA esklusive. De har bare hatt Fa-Fa-Fa på omtrent alle EA-spill dem har vært på, pluss New Song-låta. Det er ikke bekreftet hvilken låt som er med i GTA IV, men det er bekreftet at de er med og at ryktes at det er "Computer Camp Love" som er sangen som er med på GTA IV. Smashing Pumpkins er med <3 Endret 15. april 2008 av Mahavishnu
Mazeking Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Head Radio har hvertfall bytta logo siden sist. Å på grunn av Head Radio var en radiokanal i gamle GTA3 Liberty City så tror jeg at det ikke er noe Head Radio med i GTA4. Sitter bare å venter på noen indie, rock og hiphop-kanaler jeg. Hørt Mobb Depp skal være med på soundtracket, og det passer bedre enn noe sånt tilbakestående hiphop som 50 Cent. Håper på at vi får noe hiphop ala EL-P og Cage som er mindre artister som fortjener mer rampelys. Jeg håper virkelig at Rockstar gjør litt omvendig å prøver kanskje å kjøre mer av de mindre artistene enn de store. Siden GTA IV faktisk er en god måte å etablere band. Forresten så er norske Datarock første hel-nordiske band til å være med i GTA IV, og det synes jeg er noe å være litt stolt av. Fordi da har vi noe annet enn A-ha å vise de mange amerikanerne. Ville nå heller hatt med TurboNeger. "All my friends are Dead" passer bra som bakgrunnsmusikk på RAMPAGE! Hipp Hopp oh YO Gansta var det mer enn nok av i San Andreas. Spillet kunne gjerne vært helt uten "snakkemusikk" for min del. METAL!
Filmvenn Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Ville nå heller hatt med TurboNeger. "All my friends are Dead" passer bra som bakgrunnsmusikk på RAMPAGE! Hipp Hopp oh YO Gansta var det mer enn nok av i San Andreas. Spillet kunne gjerne vært helt uten "snakkemusikk" for min del. METAL! METAL!!! METAL MED BLOOD FRA AVHUGDE SAUEHUER!!! Men seriøst, Rockstar tror bryr null om Turboneger som jeg vil tro absolutt ikke er med på spillet(siden da ville de vel ha sagt det på grunn av fanbasen). Datarock er mindre kjente å passer utmerket for GTA IV og Rockstar, og de har som sagt tidligere skifta fokus i dette spillet på de store artistene for å slippe til noen mindre kjente. Som også kan gjøre spillet bedre for mange. Slapp av det kommer sikkert noe metal, men de har ikke plass med hva alle ønsker. Du får bare vente å se. Noen liker hiphop, andre liker ikke det og heller metal. Lev med det, ikke alle liker metal heller.
Filmvenn Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Beklager hvis dobbelposting irriterer adminstrasjonen, men nå er alle radiokanalen avslørt. Å jeg er gangske fornøyd selv om jeg håper Radio Broker har litt indie også: # We Know The Truth (Talk) # Radio Broker (Alternative Rock, eg Datarock(?) and LCD Soundsystem) # San Juan Sounds (Latin) # Integrity 2.0 (Talk featuring Lazlow) Haha, han er tilbake! # Tuff Going Radio (Reggae, eg Bob Marley) # Liberty City Hardcore (Punk/Hardcore) # Electro Choc (Dance) # Liberty City Rock Radio 97.8 (Classic Rock, eg R.E.M.) # Massive B Soundsystem 96.9 (Dance hall) # International Funk IF99 (Funk, eg War) # Public Liberty Radio (Phone in speech) # The Classics 104.1 (Old school Hip hop) # The Beat 102.7 (Contemporary Hip-Hop) # Jazz Nation Radio 108.5 (Jazz, eg Miles Davis) # K109 The Studio (Disco) # Fusion FM (Soul, eg Roy Ayers) # Vladivostok FM (Eastern European) Endret 16. april 2008 av Mahavishnu
Armageddon Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Reggaekanalen var en av mine favoritter i GTA3. Håper på litt slæg musikk i firern også..
Filmvenn Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Vel når Bob Marley er med så er Raggekanalen her i god margin bedre enn K-JAH spør du meg. Håper det blir noe bra klassisk rock som Megadeth, Journey, Boston på Rock Radio.
Filmvenn Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hvis det er så trang etter noen county tunes så kan jo folk bare spille av musikken via Xbox guide eller når PS3 endelig får noe lignende for in-game. Syntes ikke K-Rose passer så godt til et miljø som New York egentlig så savnet er ikke så stort selv om jeg likte K-Rose selv veldig godt. Jazz for være en grei erstatter egentlig.
Vrengtpolvott Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Yes! Lazlow er tilbake! Blir nok så hans kanal blir mest brukt i min bil i alle fall
Laland Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Får håpe på at "It's the End of the World As We Know It" er med da. Cruise rundt i Liberty City med en fet cabriolet og synge med!
GETINTHEVAN Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Men er det virkelig Ruslana som var med i Grand Prix i 2004 som er programleder i GTA4? Det hadde vært så bisart og sært at det hadde vært evig kult! Radio Vladivostok will rock your cock!
Vrengtpolvott Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Men er det virkelig Ruslana som var med i Grand Prix i 2004 som er programleder i GTA4?Det hadde vært så bisart og sært at det hadde vært evig kult! Radio Vladivostok will rock your cock! Haha, så jævlig bra! Kult at Rockstar gjør slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå