b-real Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 kunne støtte basic html-feature som <font color=#C0C0C0>TTTT kommandoen og andre enkle ting... Takk for deres oppmerksomhet.
fondus Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Værsågod PS: T I L B A K E M E L D I N G E R kanskje vi burde få en tilbakemeldings-kategori i ot, slik at b|real kunne poste hva han mener der?
b-real Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Skrevet 1. mars 2003 Værsågod PS: T I L B A K E M E L D I N G E R kanskje vi burde få en replyspam-kategori i ot, slik at fondus kan poste mere drit-replays?
fondus Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 er det spam å si værsågod for oppmerksomheten når noen takker for oppmerksomheten og nå da?
b-real Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Skrevet 1. mars 2003 er det spam å si værsågod for oppmerksomheten når noen takker for oppmerksomheten og nå da? Nei, men dere kritiserer meg for å spamme når dere selv holder på i akkurat samme stilen selv...dobbeltmoral... Jeg poster som tulling og det gjør dere oxo så jeg fatter ikke hvorfor dere skal ha det til at jeg er en "ban-guy"...
fondus Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 er det spam å si værsågod for oppmerksomheten når noen takker for oppmerksomheten og nå da? Nei, men dere kritiserer meg for å spamme når dere selv holder på i akkurat samme stilen selv...dobbeltmoral... Jeg poster som tulling og det gjør dere oxo så jeg fatter ikke hvorfor dere skal ha det til at jeg er en "ban-guy"... vi skriver iallefall ikke 14tiss sms-språk sånn som du neida. trenger ikke banne deg... du kan godt få være her om du vil
b-real Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Skrevet 1. mars 2003 vi skriver iallefall ikke 14tiss sms-språk sånn som du neida. trenger ikke banne deg... du kan godt få være her om du vil J33g er saaret Nå går jeg i kroken min å gråter...så kan du ha det så godt
fondus Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Nå går jeg i kroken min å gråter... endelig why did it take so long?
KjellV Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Mye hostility i det siste Søppel blir forvandlet til et krangleforum.. I like it!
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Mye hostility i det siste Søppel blir forvandlet til et krangleforum.. I like it! Kan være morsomt ja men.....
KjellV Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Mye hostility i det siste Søppel blir forvandlet til et krangleforum.. I like it! Kan være morsomt ja men..... Ok. Er dumt i lengden men slik det er for meg nå så får jeg meg en god latter av poengløse krangler. Moderatorene får stenge tråder som bare ender i usaklig krangling. Skjerpe litt inn.
kyllingvippen Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 kunne støtte basic html-feature som <font color=#C0C0C0>TTTT kommandoen og andre enkle ting... Takk for deres oppmerksomhet.
iver89 Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Fikk aldri se frames-forumet jeg, kommer det tilbake? Noen som har en screenshot? Høres ut som om de fleste vil ha det tilbake, kan ikke web-administrator legge til det valget under forum stil menyen.
Ueland Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 kan trøste alle med at vi jobber med frames forumet nå, er mye som skal forrandres når vi oppgraderer forumet, men det kommer en dag.
akzj0n Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 kan trøste alle med at vi jobber med frames forumet nå, er mye som skal forrandres når vi oppgraderer forumet, men det kommer en dag. Når ble du hw.no guy ueland ?
Thlom Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 kan trøste alle med at vi jobber med frames forumet nå, er mye som skal forrandres når vi oppgraderer forumet, men det kommer en dag. Hipp Hurra og trallala! *hoppe opp og ned* *slå salto mortale* *ramle av stolen* *sikle* I LOVE YOU!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå