Gå til innhold

Ønsker mer av Nokia PC Suite, er det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å legge mer info inn på telefonen(som bursdag, gjøre mål osv inn på telefonen).

Så er det program som gjør denne nytten? Vet om Nokia PC Suite, men det er ikke gått nok, en får ikke legge inn så mye info der + at den er all for treg å jobbe med.

Alla MyPhoneExplorer som SE har, det hadde vært noe det :-)

Så er det programer som gjør det jeg ønsker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Outlook Express (gratis på alle windows maskiner) eller om du har full office pakken, Outlook. Da legger du inn alt av avtaler, bursdag osv i kalenderen der og så synkroniserer du mobilen din til Outlook. Done!

AKIRA

Skrevet
Outlook Express (gratis på alle windows maskiner) eller om du har full office pakken, Outlook. Da legger du inn alt av avtaler, bursdag osv i kalenderen der og så synkroniserer du mobilen din til Outlook. Done!

AKIRA

Det er akkurat det, jeg har lagt inn den infoen på outlook, men det er ikke alt som kommer med. Som bursdag påmidelser osv :-(

MEN det er Microsoft Office Outlook 2007 pakken jeg har da, men det skulle ikke være forskjell på da???

Skrevet

Hei.

Har en N82 som jeg synkroniserer med Outlook og er da ikke noe problem med bursdager og gjøremål. Funker som bare det. Må være noe som du gjør feil. ??

aanseth

Skrevet
Hei.

Har en N82 som jeg synkroniserer med Outlook og er da ikke noe problem med bursdager og gjøremål. Funker som bare det. Må være noe som du gjør feil. ??

aanseth

Ok, det er Office 2007 pakken jeg har.

Når jeg er inne på kontakter og trykker på detaljer så er dem på PCen.

MEN når jeg overfører dem til mobilen så er dem der ikke :-(

MEN Når jeg lagrer kontaktene mine i en mappe annen plass på PCen så kommer det heller ikke med den infoen som jeg ønsker.

Så kan det være 2007 versionen av Office jeg har da?

Hvilke version har dere av Office pakken da?

Skrevet

Bruker Office 2007 jeg og, men synkroniserer ikke kontaktene mine, bare kalender med gjøremål og notater. Har fødselsdager liggende i kalenderen. Jeg har også dårlig erfaring med synkronisering av kontakter og kalender samtididg, men det er lenge siden jeg har prøvd det. Har veldig mange kontakter på telefonen så jeg tør ikke prøve heller i tilfelle det går til h....

aanseth

Skrevet
Bruker Office 2007 jeg og, men synkroniserer ikke kontaktene mine, bare kalender med gjøremål og notater. Har fødselsdager liggende i kalenderen. Jeg har også dårlig erfaring med synkronisering av kontakter og kalender samtididg, men det er lenge siden jeg har prøvd det. Har veldig mange kontakter på telefonen så jeg tør ikke prøve heller i tilfelle det går til h....

aanseth

Ta back up av alt og prøv :-)

Det kan se ut at det går vis jeg tar en og en kontakt, MEN har ikke fått lagt dem over på mobilen enda(er offshore, og kommer ikke til mobilen). Så det ser ut som det er Office 2007 som er problemet da, men det vil vise seg når jeg kommer hjem og tester ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...