Gå til innhold

Hva slags fotballkort?


Anbefalte innlegg

Hva slags fotballkort skal vi snakke om her? Har et berg med kort på loftet hos mutter og fatter. Samlet fra slutten av 70 tallet og noen år inn på 80 tallet. Noen verdi på disse korta?

 

Etter en gjennomsyn sist jeg var hos mutter var det ingen Liverpool kort å finne. Blei vel lurt fra meg de korta i tvilsomme byttehandler da jeg var sneip :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis man vinner, vinner man faktisk et gavekort på fotballshop til 7000kr.

 

Du kan faktisk vinne mye hver eneste uke. Her er noen av premiene vi har mange av:

 

* Gavekort på Donald Duck

* Gavekort på Goal

* Gavekort på Pondus

* Gavekort på Fotballshop à kr. 500,-

* Drakter

* Baller

 

Premien til første omgang er:

 

1 x årsabonnement på Pondus

3 x årsabonnement på GOAL

3 x Umbro fotballer

3 x TOPPfotballkortdrakter

1 x gavekort hos Fotballshop på 500 kroner

Endret av lokarlsen
Lenke til kommentar
Min sønn fikk sine første kort i dag og i en av pakkene var det et kort som var rødt på begge sider, ingen ting mer bortsett fra nettadressen til Fotbalkort. Han lurer på hva slags kort dette er, er det bare feiltrykk?

 

Hvis du går inn på www.toppfotballkort.no ser du en oversikt over de foreskjellige kortene der :)

Lenke til kommentar
Min sønn fikk sine første kort i dag og i en av pakkene var det et kort som var rødt på begge sider, ingen ting mer bortsett fra nettadressen til Fotbalkort. Han lurer på hva slags kort dette er, er det bare feiltrykk?

 

Hvis du går inn på www.toppfotballkort.no ser du en oversikt over de foreskjellige kortene der :)

hei jeg får aldri kjøpt noen toppfotballkort for 08 sessongen

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...