Gå til innhold

200.000 kr PC, Deler som ikke passer sammen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off topic så det holder, men hvis man skal blåse mye penger på noe så er det ikke en PC.

 

Bare ved å se på hvordan prisutviklingen har vært det siste året på de delene man trenger for å bygge en PC har prisfallet vært enormt. Ved å bruke 200K på en PC i dag vil du med 90% sikkerhet ha en PC som ikke vil være verdt særlig mye mer enn 15 000 om et år fra nå. Flere av de delene du har satt opp tilsvarer deler til en brøkdel av prisen, hvor en gjennomsnittlig bruker ikke vil merke forskjellen.

 

Du kan for 25000 få et sett som er 95% av det settet du har satt opp til 200000.

 

Men, dine penger. Bare et "friendly advice".

 

 

 

Tror egentlig det nå sitter en liten kvise et sted, som gapskratter fordi folk prøver å ta han seriøst...

 

Dette er etter min mening en spøk

Mest sannsynligvis, men min følelse av samfunnsansvar tillater meg ikke å ignorere innlegget.

Lenke til kommentar

dette er bare bortkastet, hvis jeg virkelig hadde hatt så mye penger på pc, vill jeg f.eks. ikke brukt nesten 50 000 på en 22 tommers skjerm, uansett hvor god den var.

 

I tillegg, tror jeg at han ikke vet hva han driver med, 8800 gtx? what tha ? :p

 

han har 2 muser, ille dårlig lydanlegg i forhold til budsjettet. 4 gb ram ? :p når du kan få 4gb GODE rambrikker til under 1000 kroner ? :p

 

virker som han bare har plukket opp det som var dyrest. ikke tenkt på noe annet. nei huffa meg..

 

Edit:

faktisk 3 mus! :p

og 2 tastaturer! :p

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAAHHAA

 

 

Det oppsettet der er faktisk det største misbruket av 200K jeg noen gang har vært borti! Selv å kjøpe en elendig ny Suzuki til 200K er mindre misbruk av penger.

 

Om du på død og liv skal ha en måte å bli kvitt 200K så følg med:

 

PC: 25 000 (Gamer sak)

HTPC: 10 000 (eller mindre)

Projektor: 20 000 - 30 000

Frontsett: 30 000

Bakhøyttalere/Senter: 15 000

Basskasse: 10 000

Forsterker(e): 30 000

Lerret: 10 000

50" Plasma: 30 000

 

De siste 20 kan brukes på PS3, Playseat, spill, kabler osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...