Gå til innhold

WoW Privat Server


Anbefalte innlegg

Morn

Jeg og noen venner spillte alle mye wow før og raidet osv. Idag har de fleste av oss sluttet, men vi fikk nylig lyst til å gå gjennom et par av de gode gammle raid instancene på ett lan. Jeg har sett litt etter en ordentlig private server for å raide litt på, men det er forferdelig vanskelig og finne en ordentlig en. Jeg leter etter en server der man blir instant lvl 70, der man kan kjøpe godt gear fra vendors og gjerna ha NPC's som kan teleportere oss fram og tilbake mellom de forskjellige instancene så vi ikke trenger å bruker så lang tid på å gå til steder vi ikke har flight path til osv. Det er også et must at serveren har de ordentlige raid instancene der de ikke har "customized" instancene og ødelagt de helt med å spawne random mobs og bosser der, eller at serveren ikke har aktivert AI'n på bosser og de bare står å slår uten å gjøre noe av det de skal.

Håper på noen gode tips til en god server ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prewow er ganske bra, bortsett fra veldig lav populasjon atm :/

Så fin ut den, men problemet med den er at vi må levle selv, vi hadde helst tenkt oss en server der vi blir instantly 70 etter en mob kill så vi bare kan kjøpe gear og starte og raide ^^

Tar max 30minutter 1-70. Ikke så veeldig mye det? :)

Lenke til kommentar

Eh, slik jeg ser det er det en "fun" server, altså 15 ganger XP og gull. Jeg kan love deg at det ikke tar 30 minutter fra 1-70 på 15 x XP. Spiller en UDrogue på en "fun" server, har snart 20 timer played level 67... Elsker denne måten å spille WoW på, men jeg anser det for slutten på min WoW karriere da det er en helt annen måte å spille WoW på enn det Blizzard legger opp til.

 

Bl.a. med teleports, vendors som selger alt av epics til en billig penge osv... Kjøpe rep mounts til 800g osv osv. BurningWoW er serveren btw. Vet også at Toxicwow blir mye brukt men den var nede når jeg bytta til private :)

 

Edit: Å være redd for at denne skal stenges ser jeg på som urimelig da det ikke bryter noen norske lover ved å spille på privat server, ei heller ødelegger du for andre. Du bryter riktignok EULA'en på spillet men brudd på EULA'en gir kun Blizzard lov til å ikke la deg spille på deres offisielle servere.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Dette forumet er ikke et "offentlig", hvis en moderator personlig er imot at noe diskuteres kan vedkommende presse igjennom "interne føringer" som det så fint heter. Det medfører at man ikke kan diskutere ting som ellers ville vært mulig hvis ikke "den" moderatoren hadde vært en moderator. Men sånn out of the blue, så kan ikke jeg heller se hvorfor det skal være direkte ulovlig. Merkelig det, på noen ting så følger man offentlige ekte juridiske regler og andre ganger "make ehm up as you go" :p

Lenke til kommentar
Dette forumet er ikke et "offentlig", hvis en moderator personlig er imot at noe diskuteres kan vedkommende presse igjennom "interne føringer" som det så fint heter. Det medfører at man ikke kan diskutere ting som ellers ville vært mulig hvis ikke "den" moderatoren hadde vært en moderator. Men sånn out of the blue, så kan ikke jeg heller se hvorfor det skal være direkte ulovlig. Merkelig det, på noen ting så følger man offentlige ekte juridiske regler og andre ganger "make ehm up as you go" :p

Til å ikkje være ein del av moderatorteamet veit du imponerande mykje.

 

Neste gang kan du godt la være å lire av deg sånne kommentarer.

 

Tråden stenges, hjelp til private servere er ikkje tillatt på dette forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...