Gå til innhold

Spill som ikke fugnerer (retur?)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har kjøpt meg Command & Conquer 3 Kane's Wrath. Spillet har store problemer med onlinespilling og jeg blir bare mer forbanna hver gang jeg får svar fra support deres.

 

Jeg lurer da på, hvilke rettigheter har man når et PC spill ikke fungerer som lovet? I dagens piratvare samfunn får man vel ikke returnert det uten videre pga serielnumber osv?

 

Kan man kreve å få pengene tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det fungerer i singel player uten problemer så er det nok ikke spillet i seg selv det er noe feil i. Som nevnt over er det nok internettlinja, router eller brannmur du burde feilsøke. Forsøk å evt innstallere spillet på en kompis sin pc og test det på hans internettlinje. Fungerer det da er det "ditt" problem.

Lenke til kommentar

Om dette er en feil med onlinedelen til spillet, eller serveren du spiller på, så vil jeg faktisk si at ja, du har rett på pengene igjen, da spillet er mangelfullt.

 

Men, da må det først fastslås om det er din nettlinje eller pc som er problemet, eller om det faktisk ligger hos onlineserveren eller i selve spillet.

Lenke til kommentar

Jeg får Out of Sync i 50% av online games, 20% av LAN games og rundt 10% av alle replays (som spilles av lokalt, og som er av games som i utgangspunktet ikke fikk feilen)

 

Og som man ser av denne forumtråden er jeg IKKE aleine.

http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?t...49&tstart=0

 

Jeg har hatt en tråd gående med EA support i nesten 2 uker hvor de hver eneste dag forsøker og skyve feilen over på ISP, nettverksoppsett, PC hardware, ping tider og alt annet som ikke har en meter med EA å gjøre.

Men jeg spiller ALLE andre spill uten problemer. Jeg spiller også Command & Conquer 3 (uten expansion packen) uten noen problemer, så det er helt klart et problem i spillet ikke ting rundt.

 

Det finnes ingen patcher, det sammer skjer hos alle mine kompiser og jeg har forsøkt å reinstallere 4 ganger og prøvd 2 forskjellige PCer her lokalt

 

Jeg har åpnet alt av porter som EA har anbefalt, åpnet i firewalls router og alt annet.

Problemet er en bug i spillet uten tvil.

 

Når man jobber med en support som sitter i USA ender man opp med politiske korrekte svar som ikke hjelper en meter og som gjør meg mektig forbanna. De nekter jo for alt og tør ikke si noe pga faren for å bli saksøkt.

 

Det gjør meg enda mer forbanna og er grunnen til at jeg vil returnere shitten. Det er ikke pga de 300,- men rett og slett prinsippet.

Spillet føles å være i et betastadie!

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...