Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vi er sammen, men hater å vise det "offetlig"


Gjest You, That May Wither

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umoden fordi man har et hjerte i nicket? Hahahaha!!

 

Når det gjelder problemet til trådstarter er det bare å akseptere det, så lenge dere to har det bra og hun tydelig viser at det ikke er noen andre. Selv er jeg utrolig sjenert når det gjelder å vise følelser offentlig, og det betyr ikke at jeg er flau eller usikker. Vi er forskjellige - deal with it :)

Lenke til kommentar

Når vi snakker om det med navn i nicket på msn så spiller jo ikke det noen stor rolle, og hvis vennene deres vet at dere er sammen så er jo det bra, hadde hun vært drit flau over deg hadde hun sikkert holdt det hemmelig. Dette med at hun svarer deg på inboksen på facebook, er det veldig privat så er jo det forstålig... Har dere status in a relationship på facebook da?

Lenke til kommentar

Jeg og min nåværende kjæreste har vært sammen i et år nå, ca. I de første par månedene var vi ikke veldig frampå med å "vise" det for folk. Det var ikke noe hemmelighet akkurat, men ingen navn i hjerter i øst og vest på MSN, og tja, jeg vet ikke, var ikke så veldig keen på å vise det for mye i offentligheten. Det var da sånn det var.. Kunne ikke helt forklare det. Men det hadde ikke så mye med forholdet ellers å gjøre.

Men du bør ta en prat med henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...