Gå til innhold

Bestille GTA IV!


Anbefalte innlegg

Okai. Da har jeg tenkt og forhåndsbestille GTA IV på Absoluttspill.no! Men trenger litt help. Når jeg skal velge betalingsmetode, kan jeg velge mellom tre alternativer. Forhåndsbetaling, Postoppkrav ( + 60.00 kr på sendes i en forsendelse) og Visa

eller mastercard. Visa eller mastercard er uaktuelt. Så da står mellom forhåndsbetaling og postoppkrav. Så da mitt egentlige spørsmål er; Hvordan funker forhåndsbetaling, og må jeg betale 60 kr mer om jeg velger postoppkrav?

 

Da jeg bestilte Z-5500 pakka, måtte jeg bare betale der jeg henta varen. Og det funka greit for meg! :)

Så bestillte jeg med postoppkrav, eller forhåndsbetaling da? Eller var det et annet alternativ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forhåndsbetaling

Du kan velge å forhåndsbetale din ordre. Ordren blir da sendt så snart din betaling er registrert på vår konto. Dette forutsatt at produktet er på lager (se leveringstid). Du kan betale med din nettbank eller over disk i bank eller på posten.

Kontonummer til betalingen: 1638.25.75966

NB! Husk å referere til ordrenummret på din bestilling ved betaling.

 

Postoppkrav

Dersom du bestiller på postoppkrav vil Posten ta imot betaling for varen når du henter den på postkontoret. For denne tjenesten tar Posten et gebyr som for tiden er på kr.60,-. Når du velger å få kjøpet sendt i postoppkrav kommer derfor Postens gebyr på 60,- i tillegg til allerede gjeldende fraktkostnader. For fraktkostnader, se punkt 5. Frakt.

 

Uavhentede pakker bestilt på postoppkrav vil bli fakturert med 150 kroner dette for å dekke våre kostnader i forbindelse med ordren. Dersom du ikke vil hente varen og benytte deg av angreretten er det viktig at du skriver brev til oss om det før posten har returnert varen til oss. Du vil da ikke bli fakturert for omkostningene.

 

For at ikke du skal få flere gebyr fra Posten vil alle kjøp bestilt på postoppkrav bli sendt i en pakke. Dette kan føre til lengre leveringstid for hele bestillingen dersom et eller flere av de bestilte produktene ikke er på lager.

Henta frå Absolutspill.no sine salgsbetingelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...