radiohodet Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Om det ikke kommer til PC så betyr det vel at de frykter piratkopiering, og det ville de nok bare gjort om spillet var dårlig, slik at ingen gidder å kjøpe det.... Konsollgamere er nok lettere å lure. Det er Lucasarts som lager dette selv? Når laget de egentlig et bra Star Wars spill sist? Dark Forces 2, som kom ut i 1997? Lukter ikke gullfugl av dette, men vi får håpe på det beste.
Windoge Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Lucas Arts skuffer sine PC-fans. Det blir hele tiden bekreftet på LA-forumet at spillet ikke kommer til PC. Dette skrev de i går: Also, I hear everyone loud and clear about wanting a PC version of TFU. And, as I state in the official TFU FAQ thread, so far there is no planned PC version of the game. I wish I could give details as to "why" it's not happening, but I honestly don't have that information. Posting questions asking me why there won't be a PC version or offering justification as to why there should be one will go unanswered in the daily question and answer updates. Apologies up front, but I can't answer a question I don't have any information on.
Kenny Bones Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Signert. Kan alltids håpe på at LucasArts skifter mening, men PC er ikke den eneste plattformen som er utsatt for piratkopiering. Piratkopiering foregår også selvsagt på konsoller som X360 og PS3 m. fl. 360 er det vel muligheter å gjøre dette på. Men PS3 er vel en god del verre. Er vel ingen som har fått til å spille kopierte ps3-spill foreløpig såvidt jeg vet. Dessuten er det altfor mye pes med å lempe over spillene til disken, eventuelt må man blu-ray brenner osvosv
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Lucas Arts skuffer sine PC-fans. Det blir hele tiden bekreftet på LA-forumet at spillet ikke kommer til PC. Dette skrev de i går: Also, I hear everyone loud and clear about wanting a PC version of TFU. And, as I state in the official TFU FAQ thread, so far there is no planned PC version of the game. I wish I could give details as to "why" it's not happening, but I honestly don't have that information. Posting questions asking me why there won't be a PC version or offering justification as to why there should be one will go unanswered in the daily question and answer updates. Apologies up front, but I can't answer a question I don't have any information on. Jobber denne personen for LucasArts? I så fall, så kunne jo denne personen ha skjekket opp hvorfor det ikke kommer til PC, da denne personen sansynlighvis har muligheten til det. Eller så har h*n informasjon, men ikke kan lekke det ut til publikum. Da synes jeg de heller kan si det. Er for dumt å si de ikke vet, når de kan spørre de høyere makter.
petterpann Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Han er en av de som jobber med å utvikle spillet. Det står ingenting om hvorfor han ikke han info om akkurat dette.
petterpann Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Det er forresten nevnt at hverken PS3 eller Xbox 360 utgavene vil ha multiplayer
Bruker-104685 Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Om det ikke kommer til PC så betyr det vel at de frykter piratkopiering, og det ville de nok bare gjort om spillet var dårlig, slik at ingen gidder å kjøpe det.... Konsollgamere er nok lettere å lure. Det er Lucasarts som lager dette selv? Når laget de egentlig et bra Star Wars spill sist? Dark Forces 2, som kom ut i 1997? Lukter ikke gullfugl av dette, men vi får håpe på det beste. Så du mener det ja Att konsollgamere er lette å lure, da har du ikke møtt noen av dem Synes det er bra det ikke kommer til pc, kansje det er "piratene" sin skyld att det ikke kommer fordi da kan alle pcfolkene laste det ned gratis, noe som er ulovligt Viss spillet blir bra så kjøper jeg det til enten min ps3, 360 eller Wii!
Kharan Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Så du mener det jaAtt konsollgamere er lette å lure, da har du ikke møtt noen av dem Synes det er bra det ikke kommer til pc, kansje det er "piratene" sin skyld att det ikke kommer fordi da kan alle pcfolkene laste det ned gratis, noe som er ulovligt Viss spillet blir bra så kjøper jeg det til enten min ps3, 360 eller Wii! Du bekrefter din anti-PC holdning atter en gang, med andre ord. Og grunnen til at LA ikke har planer om en PC-versjon er ikke gitt ut til offentligheten. Du kan gjerne spekulere om dette, men ikke vær for sikker på at du sitter med fakta før vi får en pressemelding fra utviklerne.
Kharan Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) Dobbelpost. Endret 9. april 2008 av Kharan
petterpann Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Prosjektleder Haden Blackman har svart delvis på hvorfor spillet ikke er planlagt til PC i denne omgang, og det har ikke vært nevnt et ord om piratkopiering. Det har tidligere vært nevnt at problemer med systemkravene har hovedskylden. Om det kommer av at vi må bruke mye penger på oppdatering av hardware eller at spillet rett og slett sliter på PC av andre grunner kan bare spekuleres i.
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) Så du mener det jaAtt konsollgamere er lette å lure, da har du ikke møtt noen av dem Synes det er bra det ikke kommer til pc, kansje det er "piratene" sin skyld att det ikke kommer fordi da kan alle pcfolkene laste det ned gratis, noe som er ulovligt Viss spillet blir bra så kjøper jeg det til enten min ps3, 360 eller Wii! Alle konsollfolk kan jo også laste ned spill gratis. Eller mener du at konsoll er helt piratfritt? Hvis du mener det, så burde du få øynene opp og se den virkelig verden, og ikke bare lev i dine egne fantasier. Du laster sikkert ned musikk, noe som også er "ulovligt" (ulovlig). Det at ditt er ulovlig, og datt er ulovlig, er bare tull påstand som ikke hjelper enn dritt å komme med. Endret 9. april 2008 av medlem-105082
mESA Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Tenk om de godtar å lage SW:TFU på PC, men de trenger 6mnd'er å få det til å funke på PC-er. Dermed utsetter de konsollversjonene.
Bruker-104685 Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) Så du mener det jaAtt konsollgamere er lette å lure, da har du ikke møtt noen av dem Synes det er bra det ikke kommer til pc, kansje det er "piratene" sin skyld att det ikke kommer fordi da kan alle pcfolkene laste det ned gratis, noe som er ulovligt Viss spillet blir bra så kjøper jeg det til enten min ps3, 360 eller Wii! Alle konsollfolk kan jo også laste ned spill gratis. Eller mener du at konsoll er helt piratfritt? Hvis du mener det, så burde du få øynene opp og se den virkelig verden, og ikke bare lev i dine egne fantasier. Du laster sikkert ned musikk, noe som også er "ulovligt" (ulovlig). Det at ditt er ulovlig, og datt er ulovlig, er bare tull påstand som ikke hjelper enn dritt å komme med. Grunnlaget her er helt åpenbart att folk laster ned "ulovlige" spill osv. Så jeg kjenner fler folk som har pc og laster spill i bøtter i spann enn dem konsollfolkene jeg kjenner så da bommer du litt vel mye Jeg antyder du går mot meg som en person nok engang! Så skal jeg trekke meg tilbake til "fantasiverden" min Lucasarts lager til alle maskinene utenom pc, da i tankene det kommer til å selge veldig mye viss spillet blir bra! Eller kan det være det kommer en pcversjon senere som det pleier Denne petitionen skriver jeg ikke under, da pcfolkene hater meg som person osv og få ikke mene det jeg vil på ett diskusjonsforum Endret 9. april 2008 av Toman85
Kharan Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) Toman85, det at du ikke er likt av de som har PC har nok en viss sammenheng med at du stadig vekk høylytt ytrer din støtte til alt som ikke er bra for PC-plattformen? Bare et vennlig tips. Kunne også vært en ide at du faktisk sjekker om du har fakta som støtter de 'åpenbare' påstandene du kommer med: 1. Sjekk om påstand støttes av fakta. 2. Formuler uttalelse basert på fakta. Hvis ikke fakta støtter dette, redegjør for dette i uttalelsen. Endret 9. april 2008 av Kharan
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Grunnlaget her er helt åpenbart att folk laster ned "ulovlige" spill osv. Så jeg kjenner fler folk som har pc og laster spill i bøtter i spann enn dem konsollfolkene jeg kjenner så da bommer du litt vel myeJeg antyder du går mot meg som en person nok engang! Så skal jeg trekke meg tilbake til "fantasiverden" min Lucasarts lager til alle maskinene utenom pc, da i tankene det kommer til å selge veldig mye viss spillet blir bra! Eller kan det være det kommer en pcversjon senere som det pleier Denne petitionen skriver jeg ikke under, da pcfolkene hater meg som person osv og få ikke mene det jeg vil på ett diskusjonsforum Bommer jeg? Hvor bommer jeg? Du sier jo at pcfolkene laster ned spill gratis. Og jeg sier at konsollfolk også gjør det. Jeg har ikke nevnt noe om hvor mye konsollfolk laster ned i forhold til de med PC, jeg sa bare at det lasted ned ulovlig til konsoll også. Grunnen til at jeg sa det, er fordi det virket som du tror at det er bare PC platformen det lastes ned spill til. Jeg går ikke i mot det som person, men jeg synes noen ganger dine meninger ikke er helt optimale. De fleste innleggene dine kommer du med for å tirre PC brukere, og få de forbannet. Eller er du helt uenig med meg nå? "PC fanboys" her og "PC fanboys" der. Er det rart folk blir forbannet på deg, og kanskje går imot det som person? Som jeg har skrevet før, så kan du mene hva du vil, siden dette er et diskusjonforum. Men vær så snill, oppfør deg som et voksent menneske. Når du kommer med meningene dine, så gjør det på en ordentlig måte. Ikke gå direkte i angrep på de som liker PC, bare fordi du liker konsoll. Ja, det er nok noen PC folk som gjør dette i konsolldelen også, men la de være. Du trenger ikke å "hevne" deg ved å komme hit å prate dritt om PC. Da er ikke du noe bedre enn alle de andre. Så jeg sier igjen, du kan komme med dine meninger, men vær saklig. Ikke kom med kommentarer som dette: "Haha, dette spillet kommer ikke til PC. Jeg er glad jeg har alle tre konsoller! Der fikk dere, PC Fanboys". Da ber du jo om krangel. Endret 10. april 2008 av medlem-105082
Bruker-104685 Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Det skjer samme motsatt vei og da må du skjønne Att konsoller ikke har god grafikk osv, ikke har noen bra spill og att konsoller ikke kan hamle opp med en pc til 7000kr! Mangen av dem kommer på der jeg holder mest til SÅ det betyr att jeg må legge mer vekt på mine innlegg i framtiden, blir ikke lett men skal prøve å være saklig. Da kan jeg ikke skrive noe imot pc eller den slags Men fortsatt skriver jeg ikke under dessverre. Må nok trekke meg tilbake til min verden jeg da Viss spillet blir bra så kansje jeg kjøper da jeg har en stor liste over spill som passerer snart 15 toppspill, det vil si att det er mangen titler jeg overser!! Men ikke være lei dere, det vil komme en pcversjon av spillet, såpass tør jeg å nevne. Det skjer med omtrent alle spillene som kommer ut uansett!! Endret 10. april 2008 av Toman85
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Ja, jeg vet det er mange som kommer til konsolldelen og prater dritt. Men ignorer de, det er ofte det beste. Selv om det kan friste å gi de tilbake med en saftig kommentar. Jeg mener ikke at du ikke kan poste noe imot PC, men hvis du gjør det, så må du være mer saklig. Ikke sleng fanboys kommentarer, men kom med en ordentlig mening som folk kan respektere. Men tilbake til spillet: Ja, jeg tror virkelig dette blir bra. Det er bare synd det ikke blir noe multiplayer del, for det hadde virkelig vært morsomt å ta ut fienden med all fysikken tilgjengelig. Håper det kommer en demo av spillet, så man får prøvd det før det kjøpes. Selv om jeg er sikker på at jeg kommer til å skaffe det.
Bruker-104685 Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Ja, jeg vet det er mange som kommer til konsolldelen og prater dritt. Men ignorer de, det er ofte det beste. Selv om det kan friste å gi de tilbake med en saftig kommentar. Jeg mener ikke at du ikke kan poste noe imot PC, men hvis du gjør det, så må du være mer saklig. Ikke sleng fanboys kommentarer, men kom med en ordentlig mening som folk kan respektere. Men tilbake til spillet: Ja, jeg tror virkelig dette blir bra. Det er bare synd det ikke blir noe multiplayer del, for det hadde virkelig vært morsomt å ta ut fienden med all fysikken tilgjengelig. Håper det kommer en demo av spillet, så man får prøvd det før det kjøpes. Selv om jeg er sikker på at jeg kommer til å skaffe det. Det lille jeg har sett er veldig imponerende, men har jo det luksusprobleme hva versjon skal jeg ha. Ser litt kult ut å ha det til Wii viss styringa er god å bruke! Men den versjonen har ikke så mye fysikk osv, for meg så trekker det litt ned.. Venter litt med dette spillet, først se noen skikkelige gameplaymovies spesielt siktet til sverdkampene som jeg elsker ved hele Star Wars universet! Har sett alfor mangen av dem gameplaymoviene med bruk av Force, det ser kult ut men vil se mer lightsaber!! Har og hørt spillet er litt utsatt, tror det kommer til høsten Er jeg flink nå Uberninja Endret 10. april 2008 av Toman85
dahwan Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 Jeg sier: kjøp det til PS3 - hvis du har det Den konsollen har vell kraftigst innmat og du får mest ut av spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå