Gå til innhold

Joss Whedons nye Dollhouse

Anbefalte innlegg

Skrevet
De har dog ikke forklart hvordan de får dukkene til og godta "treatment".

Har vel noe å gjøre med den "trust" greia, ellers så er de vel ganske enkelt programert til å respondere positivt på spørsmålet.

Og etter å ha sett episode 4, så må jeg si meg enig i at dette lukter litt mye "jenteserie".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan sjå ut som serien begynner å ta form no. Episode fem fall i smak. Etterkvart som historia utvikler seg satser eg på at dette blir bra. No er det berre å håpe at serien fortsetter i rett spor, og ikkje blir kanselert før vi får sjansen til å sjå det verkelege potensiale til serien.

Skrevet

Eg håper det er fleire enn -iL- og eg som fortsatt følgjer med, for no begynner i alle fall eg å verkeleg like serien. Eg kan forstå at dette var favoritten til Joss.

Skrevet

Oh, ikke sett denne tråden før!

Jeg følger med ja. Det virker som flere mener den var dårlig fram til e5/e6? Den blei nok noe bedre nå ja, men den var da slettes ikke dårlig fra begynnelsen av?

Skrevet

episode 6 var omtrent 3x bedre enn noen av de 5 første.

20 dollhouses rundt omkring i verden? Echo , eller noen bak Echo skal hjelpe til?

At hu nabo tøsen var dukke var en kjempeoveraskelse

Skrevet

Tror faktisk jeg skal sjekke ut denne serien ... den har ikke appellert til meg på reklamesnuttene... men kanskje den er bra. Fikk ihvertflal lyst til å sjekke den ut etter å ha sett litt mer hva det dreier seg om.

Skrevet (endret)

Jeg synest de tre siste episodene har vært helt fantastiske.

Den har virkelig fått den spesielle følelsen som har kommet fra hans tidligere serier.

Selv om jeg synest denne nyeste episoden hadde veldig mange likhetstrekk med

Spin the Bottle fra den fjerde sesongen av Angel. :)

Endret av Ehtram
  • 5 uker senere...
Skrevet

Digget nr. 6. MÅ se nummer 7 umiddelbart.

Klarer ikke helt å riste av meg om Echo var "hacket" eller om det var lureri fra Dollhouse folka.

Skrevet

Dollhouse er helt klart Whendons dårligste serie, men jeg syntes fortsatt det er ganske underholdene. Det blir nok ikke like mye re-watching av denne serien som det har blitt av Buffy og Angel gjennom årene.

Skrevet

Må sjekke dette ut. Er klar for noen dårlige førsteepisoder ifølge denne tråden men håper på at det tar seg opp sakte men sikkert. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...