Gå til innhold

pov ti4200 klikker i spill.. hjelp!


GoBu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, jeg har det samme problemet.

 

når jeg skal spille warcraft 3, så henger PCen seg opp, og den eneste måten å komme ut er å skru den av.

firkantete prikker fyller skjermen.

menn det som er rart er at det funker helt fint på pappa`s pc.

hm... klarer ikke å finne ut hva som er feilen.

 

 

jeg bare lurte på om du fikk ditt til å funke, og hvordan?

Lenke til kommentar

Har hatt lignende problem sjøl...

 

Hadde POV 4200XP og det dreiv å hang seg i 3D spill, fungerte til allt annet, trodde det var no gæærnt med det og handla meg nytt Gainward GF4 4800.... men fannt jo bare ut at problemet fortsatte.....

 

Men dreiv å herja litt med maskina her (igjen) så jeg kjørte uten kabinett-dør en stund, og selvfølgelig da.... 100% stabilt i også 3D spilling....

 

Så var varmen inne i kabinettet som var mitt problem..... kanskje prøve det du også ?

Lenke til kommentar

Vel, jeg svarte nå til GoBu, ikke Anime_King..... men har du, Anime_King vært igjennom Driverreinnstallering rutinen da.... jeg begynner alltid der om noe skaper problemer over tid.....

 

Sjekk også på hjemmesiden til spillet om det finnest noe "Patch" for ditt oppsett og problem....

Lenke til kommentar

jeg prøvde nokk en gang å gå inn på warcraft3, pcen restarta seg selv igjen. men nå kom det opp 2 beskjeder om at det var skjermkort-driverne som gjør systemet ustabilt og at det var en fil som gjordet noe fuck.

 

 

filen lå inne på C:WINDOWSLogFilesWatchdog

 

er det trygt å slette denne???

Lenke til kommentar

Hørest ikke ut for meg som om de filene hører hjemme der om det er driverfiler.

De kan du prøve å slette, men ikke tøm "søpplebøtten" før du har testet ut at maskinen fungerer uten de, kan være at du må opprette de igjen..... i hverste fall i "sikkermodus" men pleier ikke å bli så gæli før man har gjort noe "VIRKELIG" dumt :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...