Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når bør man få seg kjæreste?


Anbefalte innlegg

Er selv straks 19 år...hadde dame sist for 3 år siden...Når "bør" man skaffe seg dame egentlig? er det normalt at jeg overhodet ikke tenker på å anskaffe meg det enda?? Er midt i utdannelsen, så mener det er viktigst å få den ferdig først, og bygge opp litt kapital og eiendeler FØR jeg gir meg ut i kast med ei skjønn mø :p

 

Er det flere som tenker slik? når bør man egentlig skaffe seg?

 

vh Benhav..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns ikke du skal tenke så mye på det. Møter du en du blir forelsket i så er det ikke så lett og ikke prøve seg på henne. Det er liksom noe som skjer, ikke noe man planlegger...hvertfall ikke for min del.

 

Hehe...der har jeg også ett problem...:p

har aldri noensinne vært forelsket...så vet ikke hva det vil si å være det:p

Lenke til kommentar
herrigud alle vet jo at det er når man er 17 år og 43 dager.

 

 

Herrigud.

 

veit hva?

 

hehe, lukter snev av ironi i posten hans ;) .. Det han mente er at det ikke er noe fasitsvar på når det er normalt å finne seg dame.

 

Om du blir forelska en gang så finner du fort ut at du er det for å si det slik .

Lenke til kommentar

Jepp... må nok være der det skjer da... selv er jeg langt eldre og uten dame atm, men så bruker jeg også tiden min på å jobbe netter og sover hele dagen.. spiller cod4 på kvelden og fritiden. Så med den nerdinga mi så er det vanskelig å møte noen, men så har jeg ikke interessen der akuratt nå heller siden det ikke er så vanskelig å ta seg en tur på byen når nøden melder seg.

 

Men on topic. Det er ikek noe riktig alder, og det kommer litt ann på hvor du bor også. I oslo feks er mange single helt opp i 40 års alderen, men dater av og til. Alikevel vil jeg tro at landsgjennomsnittet finner seg en partner de holder ut med rundt 25-27 års alder siden de da har prøvd litt av hvert og begynenr å bli lei av useriøse greier og kanskje kjenner seg selv såpass at en parnter klarer å være sammen med dem mer enn 3-4 månder.

Lenke til kommentar

Det er dessverre altfor mange som er sammen med noen bare for å ha noen ved sin side. Når du finner ei jente som du er glad i så er tiden inne, ikke fokuser så mye på hvor mange andre har hatt.

 

Husk at noen blir oftere forelsket enn andre. Jeg er 23, har vært forelsket to ganger. Hun første hadde ikke slike følelser for meg og nr 2 er jeg sammen med i dag. Kjærligheten kommer når enn minst venter det, lykke til.

Lenke til kommentar
Er selv straks 19 år...hadde dame sist for 3 år siden...Når "bør" man skaffe seg dame egentlig? er det normalt at jeg overhodet ikke tenker på å anskaffe meg det enda?? Er midt i utdannelsen, så mener det er viktigst å få den ferdig først, og bygge opp litt kapital og eiendeler FØR jeg gir meg ut i kast med ei skjønn mø :p

 

Er det flere som tenker slik? når bør man egentlig skaffe seg?

 

vh Benhav..

 

Hehe ganske like vi. Jeg har hatt noen kjærester opp gjennom årene men aldri vært forelska i noen av de. Var vel mest for å få erfaring og pga nyskjerrighet. Syntes ikke det å få seg kjæreste er noe å stresse med, får ta det som det kommer :)

Lenke til kommentar
Er selv straks 19 år...hadde dame sist for 3 år siden...Når "bør" man skaffe seg dame egentlig? er det normalt at jeg overhodet ikke tenker på å anskaffe meg det enda?? Er midt i utdannelsen, så mener det er viktigst å få den ferdig først, og bygge opp litt kapital og eiendeler FØR jeg gir meg ut i kast med ei skjønn mø :p

 

Er det flere som tenker slik? når bør man egentlig skaffe seg?

 

vh Benhav..

 

Hehe ganske like vi. Jeg har hatt noen kjærester opp gjennom årene men aldri vært forelska i noen av de. Var vel mest for å få erfaring og pga nyskjerrighet. Syntes ikke det å få seg kjæreste er noe å stresse med, får ta det som det kommer :)

 

Nyskjerrigheten er vel det som drev meg og:p

Lenke til kommentar

jeg er 25, har ikke hatt kjæreste på 2 år. hvorfor ikke? fordi jeg har ikke finni noen som er bra nok enda.

det er jo ganske enkelt. det er ingenting som heter "når BØR jeg få kjæreste" :D du får kjæreste når du finner noen som passer deg.

Lenke til kommentar
jeg er 25, har ikke hatt kjæreste på 2 år. hvorfor ikke? fordi jeg har ikke finni noen som er bra nok enda.

det er jo ganske enkelt. det er ingenting som heter "når BØR jeg få kjæreste" :D du får kjæreste når du finner noen som passer deg.

 

ja ikkesant ;) problemet er også kanskje at man er litt kresen:p

legger litt for mye vekt på det ytre kanskje^^, mange av dem :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...