gaggy Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Har ikke spilt aktiv på klubb siden jeg var 12år, er nå 20år men har lyst å satse på fotballen igjen! var vel den beste når jeg var liten, har 0 erfaring nærmest på 11er hehe, lurer på om noen har noen råd etc, jeg må visst begynne helt nede i 8divisjon...er 4-5div reelt hvis jeg faktisk har spilleforståelse? eller hva..innspill,kommentarer,råd tas imot. av konstruktiv grad...
DanielL Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Det er jo umulig å si når man ikke har sett deg spille. Det er vel bare å prøve deg fram for en klubb og se hvordan det går? 8 divisjon er ikke direkte toppnivå så det skal nok ikke være noe problem.
SurfingElite Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Umulig for oss å vite når vi ikke har sett deg spille. Bli med på et par treninger for en klubb og spør treneren om tilbakemeldinger.
Havard_92 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Hvor langt du kan nå? Det får du vel kjenne fram selv. Vi vet vel ikke om du har potensialet til å nå verken premier league eller oldboys 8-divisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå