Gå til innhold

Kan noen forklare meg hva som er så bra med GTA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skulle gått ann å få radio mens man gikk utenfor bilen også. Så kunne man hørt på musikk men man ligger å sniper uvitende idioter. Vet jeg kan sette på musikk sjøl og skru ned lyden på spillet men da får man ikke den bakrundsstøyen fra folk som løper for livet. Sniping er det kuleste syntes nå jeg, men man blir jo lei av det og.

This is your lucky day. Det går an i GTA IV.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ingen som tvinger deg til og like GTA.. Og apropo at det er gjentakende: hva med BattleField serien, sims serien, alle Gran Turismo seriene? Vil si at de og går ut på det samme men har fått en fin oppgradering. Likens med GTA IV selv om det blir en annen historie enn i forgjengerene.

Lenke til kommentar
Alle kan jo ikke like Gta...

Hvis du snakka til meg så sa jeg det kun for at han sa at alle 92 modeller digga sånne spill og han er 92 sjøl.

 

Var ikke retta til noen spessielle, mener bare uansett hvor stort et spill kommer til og bli så er det alltid noen som ikke liker det. Men tror nok at Comprade har rett her, Bib (som jeg har en anelse av er min nabo^^) gjør spillet repetivt ved og enten bare løpe rundt eller bruke koder(her gjetter jeg bare vilt).

Lenke til kommentar

Hvorfor i allverden gidder du å lage en slik tråd?

Du har da allerede kommet opp med en mening, og det er at du generellt blir kjapt lei av GTA. Det jeg da ikke skjønner, hvorfor er det så viktig for deg å måtte like det? Hvorfor har du kjøpt alle spillene hvis du fra dag 1 ikke har likt dem? Lærer du ikke?

 

Svaret på hvorfor folk flest liker disse spillene ble besvart i post #2.

 

Spillet tilbydde en frihet og en story som vi ikke hadde sett før, og etter dette så har dem kommet med flere spill nettopp pga disse aspektene. Noe hype fikk det også pga det var 18+, med masse blod, knulling av horer og "what not". Spillet lever av sitt egent navn og rykte.

Lenke til kommentar
Hvorfor i allverden gidder du å lage en slik tråd?

Du har da allerede kommet opp med en mening, og det er at du generellt blir kjapt lei av GTA. Det jeg da ikke skjønner, hvorfor er det så viktig for deg å måtte like det? Hvorfor har du kjøpt alle spillene hvis du fra dag 1 ikke har likt dem? Lærer du ikke?

 

Svaret på hvorfor folk flest liker disse spillene ble besvart i post #2.

 

Spillet tilbydde en frihet og en story som vi ikke hadde sett før, og etter dette så har dem kommet med flere spill nettopp pga disse aspektene. Noe hype fikk det også pga det var 18+, med masse blod, knulling av horer og "what not". Spillet lever av sitt egent navn og rykte.

Kjøper de ikke...låner de :p

Hadde bare lyst til å høre hva folk synes er så bra med det???

Er det et problem?

Lenke til kommentar

Trådstarter begynner å provosere meg...

Det har blitt forklart ørten gang hvorfor vi liker GTA.

Og storyen er faktisk interessant, mye pga humoren. Dessverre virker du mindre intelligent (skrivemåte, meninger osv), så jeg regner med at du rett og slett ikke skjønner humoren.

Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje ikke trådstarter er gammel nok til å skjønne humoren i spillet, og synes derfor spillet blir kjedelig, nettopp fordi humoren er et såpass viktig element. GTA-spillene har som kjent en relativt sort og voksen humor, og det er kanskje derfor trådstarter ikke finner glede i spillene. Prøv Viva Piñata, gutt.

Lenke til kommentar

Kvifor skal enkelte absolutt overbevisast om at noko dei for lenge sidan har bestemt seg for ikkje å like om at det er bra?

 

Frihet er den beste måten eg kan forklare det på. GTA er eit unikt konsept og gjev utallige timar moro.

 

BiB: Du kan ikkje argumentere mot argumentene som kjem frå andre. Det er ein smakssak, om du ikkje ser kva som ligg bak argumentene er det veldig lite poeng i å diskutere om me skriv side opp og side ned og du klager på at det repetivt om og om igjen. Det er iallefall repetivt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...