Gå til innhold

Kan noen forklare meg hva som er så bra med GTA?


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner det ikke. GTA serien har jo vært det samme hele tiden. Drepe for penger, alle spille går ut på det samme bortsett fra annen hovedperson og by.

Skjønner at GTA3 var ganske stort med 3D og det hele, men etter det har det vært det samme om og om igjen. Nye våpner og ting man kan gjøre, men fortsatt det er jo bare et spraye spill, drep for penger, kjør bil til den sprenger. Er ikke så mye mer... eller er det, det?

Kan noen forklare?

 

(vil ikke ha sånn fan-boys eller fjorttis comments)

Eks: "OMG! det erier fordi det er 18 år og mye blod"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvalitet...

Hvordan kan du si det, hvis det er det samme hele tiden?

 

Jeg har spilt alle GTA spillene oppover fra GTA3, men ahr blitt lei av de fort. Fordi det er det samme hele tiden. Det jeg har spilt mest er vel San Andreas, da spilte jeg MP mod'en. Det var gøy, selvom litt bugga men det var jo en third-party mod så...

Endret av BiB
Lenke til kommentar

Det er mye frihet. Stort spill med masse missions og en del timer valgfrie missions. Du kan kjøre så og si alt av kjøretøy, fra sykkel til fly. Skyting. God historie, Vice City i hvertfall.

 

Edit: Varierte missions.

Endret av paa99
Lenke til kommentar

Det beste er friheten, at du kan kjøre fritt rundt om kring og velge egne oppdrag osv.. er også gode historier bak.

 

gta3 og gta:vice city er jo f.eks ganske forskjellige. grafikken er forbedret, helt annen by, historien i vice city er lagt til '80 tallet osv.

 

blir jo samme som å sammenligne et hvilket som helst FPS spill med et annet pga at det er andre omgivelser, annen historie, og annen hovedperson men at "poenget" er å skyte fiender for å fullføre

Lenke til kommentar

Det skulle gått ann å få radio mens man gikk utenfor bilen også. Så kunne man hørt på musikk men man ligger å sniper uvitende idioter. Vet jeg kan sette på musikk sjøl og skru ned lyden på spillet men da får man ikke den bakrundsstøyen fra folk som løper for livet. Sniping er det kuleste syntes nå jeg, men man blir jo lei av det og.

Lenke til kommentar
Den morsomme humoren som man finner overalt. Stemmene til alle figurene. Kvaliteten på spillene, som aldri dabber av.

 

 

Det beste er friheten, at du kan kjøre fritt rundt om kring og velge egne oppdrag osv.. er også gode historier bak.

 

gta3 og gta:vice city er jo f.eks ganske forskjellige. grafikken er forbedret, helt annen by, historien i vice city er lagt til '80 tallet osv.

 

blir jo samme som å sammenligne et hvilket som helst FPS spill med et annet pga at det er andre omgivelser, annen historie, og annen hovedperson men at "poenget" er å skyte fiender for å fullføre

...

Lenke til kommentar

Alle gta like? Jaja, ALLE fps er da like i ditt hode?

 

Men,men. Alle for ha sine meninger. Jeg synes ivertfall GTA er morsomt pga. den friheten man får, historien er også ganske grei, ivertfall i sa og vice city.

 

 

edit: Ser du er en 92 modell, da burde du jo ivertfall like gta. :p

Endret av geedoo
Lenke til kommentar

Hvorfor quoten? Altså, vi kan ikke overbevise deg om at spillet er bra bare ved å skrive noen innlegg her, hvos det er det du er ute etter. Liker du det ikke, så liker du det ikke. Synd for deg, synd for meg, synd for Rockstar, synd for alle. Evt. fint for deg, fint for meg og fint for alle. Men ikke for Rockstar, som taper en 500-lapp, stakkars... =/

Lenke til kommentar

500-lapp minus 25% moms og frakt selvsakt ... og ikke snakke om utgifter for produsering av disk/cover/kart/veiledning..

Rockstar sitter vel igjen med omtrent en 200-lapp pr spill regner jeg med.. ikke så værst det da!!!!

(selfølgelig også minus lønn til ansatte, markedsføring etc) :p

 

...og ikke mange dagene igjen!!

 

for ikke å skli helt off topic her så kan jeg si at jeg digger GTA både for å være et tidsfordrivspill (klokka suser jo avgårde) hvor man kan plaffe litt og leke seg i voldsom action... eller man kan følge historien og være en del av denne.

 

Selv syns jeg historiene er ganske gode.. godt gjort av rockstar å lage så mange spill med så forskjellige historier og ikke minst, så utrolig langt gameplay samt kart... og man kan gjøre ALT (..man ikke burde gjøre i virkeligheten) :p

Endret av tiiim
Lenke til kommentar

edit: Ser du er en 92 modell, da burde du jo ivertfall like gta. tongue.gif

 

Problemet alle 92-94 "modellene" de digger sånne spill.

 

 

 

Til han litt lengre opp: Jeg synes ikke alle FPS er like, storyen har mye å si...

GTA kan ikke skryte så mye der synes jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...