Gå til innhold

Fototreff for oss oljefolk!


Anbefalte innlegg

Det har vært fototreff i nesten alle landsdeler nå, men ikke her i Stavanger/Rogalands området.

Tenkte på om vi fra akam som bor i dette området kunne lage et treff nå som våren har kommet.

Hittil intresserte er:

- Pirja (15, 16 i Juni)

- Pallesen

- Engekri

- Anderssb

- sn0dig (17, 18 i november)

- Hille (20, kan stille med bil)

- cecolon (kan kjøre(?))

- sim (kjøre?)

 

Alderen vet jeg ikke noe om(send pm med alder vist du er intressert), men den tror jeg vil være varierende, vi må få vite om noen kan kjøre. Vis flere unge skal være med så må vi kanskje ha en voksen som "tar ansvar"

 

Utgangspunktet vil vel være en fototur rundt forbi i byen/landet, men da ville jeg ventet litt nærmere sommeren, og få litt finere vær og farger. Eller vi kan høre om det er et studio vi mulig kan låne, og evt hvor i dette Rogaland vi skal være. Hva at utstyr har vi å bolte oss med?

Vi kan med all tvilsomhet ta med de nordsamene fra øysamfunnet og nordover, bare gi beskjed :)

 

Jeg vil ikke på noe fototreff før jeg har fått tilbake kameraet mitt fra forsikringspengene, skal prøve å skyte fart i raua på de i reiseforsikringen. Men kom med ideer på hva vi kan gjøre, og visst du er intressert så gi beskjed, helst på PM så vi slipper det i denne tråden. Vil oppdatere tråden når det kommer noe nytt.

 

La fantasien begynne.

 

edit: Begynner å bli mange nå :) Må snart få igang noe før resten av Rogaland blir med.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er mange fine motiver på jæren. Har vært på Hå gamle prestegård nede ved steinene et par ganger den siste måneden, men det finnes vel helt sikkert andre plasser lenger ut som kanskje egner seg bedre?

 

Blir vanskeligere for hver gang vi er ute og knipser. Begynner å gå tom for plasser...

 

En eventuell tur bør definitivt kombineres med primus, grill etc..

Lenke til kommentar

engekri stille med minst en primus. Ellers så er vel engangsgrillsesongen absolutt godt i gang.

 

Hvis vi setter en helg om litt lenge så passer det for meg. Er stort sett opptatt fram til slutten av April tror jeg.

 

Anyone? Forslag til konkret dato?

 

Forresten er vokne oppskrytt

Endret av engekri
Lenke til kommentar
Men kom med ideer på hva vi kan gjøre,

 

Hva med sommerfuglparken på Sola ?

 

Vurderer selv en tur dit om 1 eller 2 uker, så om flere er interesert ?

 

Har lenge tenkt på å stikke bort der en tur, men hvor ligger egentlig den parken? Har hørt om den flere ganger, men husker ikke hvor den ligger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...