Gå til innhold

Spillserverne: Altfor dårlige admins på gamer.no serverene.


Anbefalte innlegg

Har spillt på Gamer.no sin DD2 server siden den starta, helt fra begynnelsen har admins hersa med spillerene.

Feks ved feil rates, mange blir banna uten warning osv.

 

Spesielt lett, føles ut som om han er ute etter å plage spillere, kjefte uten grunn osv.

 

Feks nå nettopp.

Jeg Teamattacka lett med uhell, tok litt hp. Så dreper han meg og sier at jeg skal bruke radar og at det var min feil. Jeg sa meg enig i at det var min feil, men reaksjonen jeg fikk var helt feil, andre spillere var enige. Han sier at hvis jeg gjør det en gang til blir det ban, og at det var pga andre spillere som også hadde teamattacka. Oppførselen til admins skal vel ikke være slik?

 

Jeg er rett og slett drittlei av admins som leker gud og snakker dritt til alle, banner uten grunn og slikt. Håper at dere får gjort noe med det.

 

Mvh me.

 

Edit : Og ja, jeg er klar over at det finnes en ca lik tråd fra før, men det ser ikke ut som om dere gidder gjøre noe med det.

Endret av !Butthead!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nettop det jeg har gjort nå helt siden begynnelsen, men er blitt så møkka lei av det.

Ser ikke ut som noen kommer til å gjøre noe med denne adminen, for han har vært slik lenge men ingen bryr seg.

 

Trodde en admin var for å passe på at det var fair play, ikke drittsnakking osv. Men det er vel mer eller mindre dette han gjør selv. Greit nok, han kan slå ned på folk med grunn, altså gjør det han skal, men avogtil går det FOR langt.

Lenke til kommentar

Her er et lite eksempel.

 

 

*DEAD*(Terrorist) ҲzємA^ ;) : Takker team :D Dere blokker,Helvette

*DEAD*(Terrorist) Flowers : ble blocka jeg også

*DEAD* SpaceX_^ : det er public.. ha forventer du da ?

*DEAD* lett - sponsed by steel : uff

*DEAD*(Terrorist) Flowers : så teamattacka

*DEAD* Flowers : at folk spiller normalt

*DEAD* lett - sponsed by steel : Flowers , ikke tro du er noe

*DEAD* lett - sponsed by steel : virker teit

*DEAD* Flowers : typisk lett holdning

*DEAD* lett - sponsed by steel : holdningen min er veldig fin , men din derimot , upassende og nedlatende

*DEAD* Flowers : jeg skulle inn, så han skulle ut så jeg snudd igjen, ble blocka, så kasta noen nade inn

Flowers : fordi jeg mener folk burde spiller normalt på public?

lett - sponsed by steel : PUBLIC ER CARE

lett - sponsed by steel : public er low

lett - sponsed by steel : det har ingen betydning

lett - sponsed by steel : på tide og vokse opp nå

Flowers : sier du ja

lett - sponsed by steel : jeg er 19 .

lett - sponsed by steel : så er nok eldre enn deg lille venn

 

 

Greit nok, dette er ikke så veldig galt. Men irriterende og unødvendig, spesielt av admin...

Endret av !Butthead!
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Til info så tas tilbakemeldingene deres til etterretning. Det gjøres alltid en helhetsvurdering av admins. At admins - meg inkludert - gjør feil noen ganger, misforstår situasjoner, ikke får med seg alt osv er helt normalt. Derimot hvis admins skaper dårlig stemning eller lar være å reagere på overtramp, så er dette mer alvorlige ting. Dette vil normalt føre til en advarsel. Ved mange gjentakelser vil det til slutt få konsekvenser.

 

Derimot har Lett generelt gjort en god jobb som admin på gamer.no. Han har reagert strengt, men rettferdig. Dessverre er det også noen unntak, men prøv også å forstå at det ikke alltid er like lett å få med seg hele sammenhengen av hva som skjer. Den beste måten å svare en admin som tydeligvis har misforstått en situasjon er å svært kort forklare hva som skjedde, og bare la det ligge. Slike små episoder får ingen konsekvenser for noen uansett.

 

Uansett - vi setter pris på tilbakemeldinger. Disse hjelper oss å bli bedre admins, samt at det hjelper oss å finne godt egnede admin.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...