Gå til innhold

Sende Xbox'en til support eller ikke?


hausoo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har hatt xbox 360 i 4-5 måneder nå, og er strålende fornøyd. Mitt første spill var the orange box, noe som funka fett. Så kjøpte jeg meg GoW, et spill som kanskje er det feteste jeg har spillt noen sinne. Problemet er bare at xboxen lager riper i GoW CD-en men ikke i Orange box CD-en.. Jeg ringte microsoft, og de kan se på det. Men det tar vel over en måned? og xboxen riper bare orange box cden, men også noen DVD-er har blitt litt ripa..

 

Like greit å få det ordna og gå 1-1,5 måneder uten xbox, eller få nytt spill og håpe på at det var et engangstilfelle?

 

takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har de fått ordnet med norsk support nå da eller er det det samme gamle? Husker sist jeg ringte og snakket med en person som knapt kunne engelsk. Måtte til slutt bare gi opp forsøket på å stave adressen min, som inneholder både ø og å osv :hrm:

 

Vurderer litt om jeg skal sende min xbox til rep før GTA 4 kommer eller om jeg bare skal kjøpe en ny..

Lenke til kommentar

Om en plate blir ødelagt, uansett årsak, har du krav på ny.

Det er nemlig slik at når en betaler for en software er det rettighetene til den, og ikke selve platen, en betaler for.

 

Tidligere var det slik, at en ble oppfordret av produsenten om og lage en kopi. Og legge vekk originalen.

Det lar seg selv sakt gjøre i dag også. Men som de fleste vet, er det kopisperrer på det meste.

Og spillemaskinen må bygges om (chippes - flashes)for å kunne spille av dine rettmessige backuper.

 

Har selv vert å byttet både spill og filmer.

At du kan møte på en forhandler som er vrang, ser jeg ikke bort i fra. Men du har retten på din side. Og det er bare å stå på kravet om en ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...