GETINTHEVAN Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg føler nødt til å fullføre alle spill jeg kjøper, og det har blitt noen hundre nå. Gjennom alle mine år som gamer er det kun to spill jeg aldri har fullført, men jeg har heller ingen intensjon om å plukke det opp igjen. Førstnevnte fordi jeg syntes det var for vanskelig. Sistnevnte fordi jeg har spilt det FUCKIN TOO MUCH som liten: Clocktower 3 (PS2) Alex The Kidd in Miracle World (SMS) Det siste spillet jeg fullførte var nok LittleBigPlanet, og jeg tok jaggu alle trophiesene også. Min første platinum!
Senyor de la guerra Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Siste spill var Mirrors Edge, PS3 Skal spille ferdig Saints Row 2 (PS3) i løpet av helgen. Er mirror edge noe bra? Hva går det ut på? Siste jeg fullførte var GTA:IV, før dèt, var det Uncharted Kommer veldig ann på hva slags spill du liker. Jeg ble veldig positivt imponert med det første, men spillet er bygd opp slik at du skal prøve og feile mest mulig, noe som fort kan ta knekken på deg). Likevel er det det spillet med den beste og reneste grafikken jeg noensinne har sett. Kjipt med kun 7 timer spilletid da
thadon Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Da var CoD5 spillt ferdig, UTROLIG kort. Jeg har mista en del av spillgleden jeg følte for noen år tilbake. Før kunne jeg sitte en dag i strekk med det samme spillet, men nå må jeg ta pauser ofte. En del ganger pleier jeg spille spillet bare i et par timer før jeg avinnstalerer det. Av en eller annen grunn er det større sjanse for at jeg runner et spille vis jeg har det til konsoll.
cavumo Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 (endret) Siste spillet jeg fullførte var vel Far Cry 2, og før det igjen var det Gears of War 2. Syns Far Cry 2 ble alt for ensformig, sikkert derfor jeg brukte laang tid på det. Spiller som regel gjennom spillene mine på xbox(de på PC spiller jeg som regel ikke gjennom. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg har Spore, Crysis og Supreme Commander stående i hyllen. Ingen av disse er fullførte ) EDIT: Ahh, nå kom jeg på hvorfor jeg ikke har spilt ferdig PC-spillene. SecoROM Endret 23. november 2008 av nypis
sphaa Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Siden jeg har spilt mye fra jeg var 6 til 22 er det blitt en del. Og siden jeg er syk i dag har jeg tid til å lage en liten liste. Dette er nok langt i fra alle, men dette er de jeg kom på i farten: COMMODORE 64 Last ninja Last Ninja 2 Last Ninja 3 Giana sisters Ghostbusters AMIGA New zealand story The lost vikings Larry 1-5 Kings quest 1-3 Police quest 1&2 Heroes quest (Quest for glory) Zak mckracken Maniac mansion Monkey island 1 Indiana jones last crusade Prince of persia Flashback Dune 2 Desert strike Cannon fodder Cover girl strip poker Syndicate Golden axe Shadow of the beast 2 Mortal combat 1- 3 Last Ninja 3 NES Super mario 1-3 Ninja turtles Punch out Mega Man 1 SNES Super punch out Super mario world Zelda - A link to the past SEGA Super Sonic 1 Might & magic 3 PC Diablo Diablo 2 Heroes of might & magic 3 Heroes of might & magic 4 Half life 1 Doom 2 Duke nukem 3D Command & Conquer 1, RA, RA2, Generals, TW, RA3 Warcraft 1&2 Simon the Sorcerer Simon the Sorcerer 2 Sam & Max - Hit The Road Commandos Commandos 2 Mafia Zelda - Minish Cap, Awakening, ages & seasons (emulator) Day of the tantacle Indiana jones atlantis Larry 6 Kings quest 6 Monkey island 2-4 PS1 Metal gear solid 1 Tekken 1-3 Tony hawk 1 & 2 PS2 Tony hawk 3-4 +underground Prince of persia 1-3 GTA 3, vice city, SA Metal gear solid 2 Simpsons hit & run GAMECUBE Zelda Windwalker Føler at jeg vokser mer og mer fra spilling, og når jeg ser denne listen er jeg bare glad for det:)
Niram Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Når jeg ser opp på spillhylla mi er det mye jeg ikke har fullført gitt.. Men kan da nevne noen som er klart! - COD4 - Gears 1 og 2 - Guitar hero 2 og 3 - Splinter Cell 1,2 og 3 De siste jeg kommer på i farten.. Holder på med Guitar hero 4 og Fable Vurderer å kjøpe Fallout 3 og.. Problemet er at jeg kjøper spill for ofte tror jeg..Må liksom ha alt :S
RogueAlien Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Siste jeg fullførte var Dead Space PC. Har jo fullført mange fler lenger tilbake men jeg gidder ikke ramse dem opp. Uansett Dead Space var et bra spill med en god historie. Synes slutten var litt for trist. Skulle egentlig ønske at det hadde gått bedre med karakteren. Men et artig spill. Jobber med Silent Hill 2 Directors Cut, Fallout 3 og Far Cry 2 nå.
Manuzet Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 prøve å runde tracmania siste må vere warcraft 3 elles har eg runda mange andre spill. super punch på snes. halo2 og 3.
Wiciwato Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Siste spill jeg fullførte tror jeg faktisk var Gears Of war (1) Jeg er helt merkelig når det kommer til å fullføre spill...Pleier som oftest å kose meg igjennom, istedenfor å løpe igjennom det. Har ikke fullført Forza 2, men jeg spiller det enda.
Onkel Kompost Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg er forferdelig dårlig til å fullføre spill. Dette blir ikke bedre over at jeg nesten ikke har spilt noe de siste årene. Dvs. noe annet enn Football Manager, og det er jo et spill man ikke fullfører i vanlig forstand. Spilte dog Scratches i sommer. Fullførte det. God historie, men utrolig irriterende gjennomført. Nå har jeg nettopp fått fm2009, så det blir vel dårlig med fullføring av spill. Det mest frustrerende er vel at jeg har kjøpt en masse spill som jeg ikke en gang har giddet å plukke ut av plastikken. De siste månedene har jeg kjøpt Neverwinter Nights 2, The Political Machinbe, Call of Cthulhu: Dark corners of the earth, Kings quest collection, civilation 4 complete, Speedball 2 tournament, Icewind dale (heler smørja), Simon the Sorcerer 3D, Runaway: A road adventure, Marvel: ultimate alliance. Ingen av disse har jeg åpnet en gang. Det siste nyinnkjøpte spillet jeg åpnet (utenom fm2009) var Ufo: Extraterrestrials. Dette spillet funket ikke fordi jeg hadde for gammelt skjermkort. Sukk.
Fenixen Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Har somregel alltid fullført det meste jeg har likt.. Men i den perioden jeg spillte Battlefield 1942 og den perioden jeg spillte World Of warcraft så ble det somregel bare 2-3 timer spilling før jeg gikk tilbake til bf eller wow Men mja den siste måneden har jeg vel runna noe sånt som : - world of goo, star wars: force unleashed, fallout3 , cod5, little big planet.. Snart ferdig med Penny Arcade episode 1.. også har jeg satt Far Cry 2 og Mass effect litt på vent cirka halveis i begge spillene
archongamer Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Fullfører alle spill jeg starter på og som faller i smak. Skal vel være ganske dårlig for at jeg ikke spiller i gjennom en gang. Siste jeg fullførte var, Kung Fu Panda,Gears of War 2 og Far Cry 2 Holder på med Fallout 3 og Lego Indiana Jones på konsoll og The Witcher på PC.
iharal3 Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Spilte akkurat gjennom Far Cry 2. Var så utrolig kjedelig at jeg bare orket å gjøre et oppdrag om gangen før jeg la det bort og spilte et oppdrag igjen om en uke.
Cryflopp Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 (endret) Spill jeg har fullført : -Tom Clancy's Splinter Cell- Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow - Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory - Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent - Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - The Godfather- Mafia- Assassin's Creed - GTA 3- GTA Vice City- GTA San Andreas- SWAT 4- SWAT 4: The Stetchkov Syndicat- Call Of Duty- Call Of Duty 4- Diablo 2 Lord of Destrucktion - Max Payne 1 & 2 Spill jeg prøver å fullføre at the moment : Tomb Raider Underworld Er nok mange spill jeg har glemt men dette var ett par av dem Har mange spill jeg aldri klarte å fullføre , har blant annet mislykkes ved å komme igjenomm de 2 tidligere versjonene av tomb raider Endret 23. november 2008 av Cryflopp
Niram Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Gah, nå fikk jeg lyst på å spille SWAT 4 igjen, hehe.. Er det like bra utover i spillet? Spilte bare begynnelsen sist. Og fungerer det på Vista?? Genialt spill må jeg si..
Cryflopp Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Digger slike spill som SWAT , slike taktiske spill hvor man kan arrestere fienden eller drepe dem. Jeg syntes spillet er bra hele veien. Likte The Stetchkov Syndicat godt, var spennende Gode maps. Vet ikke om det funker på vista men vil tro det gjør det uten at jeg skal si noe sikkert
Patney Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Prater du om 100% eller? For det er sjeldent jeg gidder å gjøre det, for jeg har så masse som skal spilles Uansett, de siste spillene jeg fullførte var: Fallout 3 Dead Space Dead Rising Super Metroid Dette er i løpet av de siste to månedene. Planlegger å begynne på Mass Effect snart.
Painapple Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 (endret) Når eg tenkjer over det har eg faktisk fullfør ganske mange spel men eg kan skrive dei 3 siste: Halflife 1 (er faktisk første gang eg fullførte det. Godt å bli ferdig, har alltid hengt over meg ) Elasto Mania (Dette har eg fullført mange ganger, men begynt på nytt no i høst^^) Little big adventures 1 ( har fullført 2-eren for lenge siden, men har leita lenge etter nummer 1. Blei ikkje skuffa når eg endeleg blei ferdig ) Endret 24. november 2008 av Painapple
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå