Gjest medlem-82119 Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Har ventet lenge9 på "den ultimate" telefon, men hvis en telefon klarer en ting bra så er minst to ting nedprioritert ser det ut som.. Vil ha: -God skjerm ("stor", høy oppløsning, skarp, lesbar i solskinn) -God batterikapasitet -God nettverkstøtte (edge, hscdp, 3g, quad-band +++) -Wi-fi (must!!!!) -Minnekort -Bra kamera -Lav sar verdi -Gode java benchmark resultater -Godt sammenskrudd -Stabil Er ikke så glad i nokias tilkoblingsplugger, altfor tynn ladeplugg som knekker bare man ser på den og altfor trang datakabeltilkobling. Til nå så er vel se p1, se g900, se w960, htc touch cruise blandt alternativene men ingen av dem har det lille ekstra.
tytte89 Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jeg skal selge en strøken p1i hvis du er interessert i den:)
Gjest medlem-82119 Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Kjøper ikke brukt, dessverre. Har sett på gigabyte sine smarttelefoner, bl.a gsmart ms808, men det er vel ingen som forhandler dem i norge og det blir bare kluss hvis man skal sette opp slike ting uten at den støttes av operatører eller forhandlere. Samsung har også en artig, sgh i780, men har dårlig erfaring med samsung telefoner fra før (svak konstruksjon bl.a). Har også lest kommentarer om at pekeløsningen (optisk mus) ikke er så kompatibel med spill eller andre programmer som oftest styres med joystick eller standard tastatur som denne mangler. SE har noen, p1i er nevnt, g900, kommende x1....men synes at de mangler mye for å bli som man forventer av en toppmodell. Mangler bl.a ofte edge, et "godt" kamera,standardutganger til f.eks hodetelefoner, og prosessorene (med dertil benchmark resultat) imponerer sjelden. Blir jo spennende å se om de klarer å få x1 i butikkene før 2009....kun 9 måneder igjen (he-he....)
awfuls Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Har ventet lenge9 på "den ultimate" telefon, men hvis en telefon klarer en ting bra så er minst to ting nedprioritert ser det ut som..Vil ha: -God skjerm ("stor", høy oppløsning, skarp, lesbar i solskinn) -God batterikapasitet -God nettverkstøtte (edge, hscdp, 3g, quad-band +++) -Wi-fi (must!!!!) -Minnekort -Bra kamera -Lav sar verdi -Gode java benchmark resultater -Godt sammenskrudd -Stabil Er ikke så glad i nokias tilkoblingsplugger, altfor tynn ladeplugg som knekker bare man ser på den og altfor trang datakabeltilkobling. Til nå så er vel se p1, se g900, se w960, htc touch cruise blandt alternativene men ingen av dem har det lille ekstra. jeg tror jeg hadde vurdert nokia 95 8gig jeg har p1 og 960 og har ikke så mye postivt og si om de uten at de har tutch screen men blei som mange blendet av det.. p1 har vel ligget i skuffen i et halvt år brukte heller nokia n80 før jeg fikk n95 8gig. men lykke til med ditt valg uansett hva du velger så håper jeg at du blir fornøyd Endret 31. mars 2008 av awfuls
Mrks Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) Hva med Nokia N82 da? den kommer også snart i svart.....! Endret 1. april 2008 av Mrks
Gjest medlem-82119 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Nokia`s N82 er absolutt bra og velutstyrt. Har lest endel klager på de smale knappene....? Har vært borti endel andre nokiaer, og det som irriterer mest er "dårlige" tilkoblingsplugger. Har knekkt 3-4 ladeplugger, og å plugge til/fra datakabelen krever nesten hammer og meisel. Rart at de ikke klarer noe bedre enn dette. Her er forøvrig noen tester: http://www.trustedreviews.com/mobile-phone...27/Nokia-N82/p1 http://www.amobil.no/artikler/nokia_n82/46016 Det eneste som mangler er vel FM senderen som er i N78, og en sar verdi på 0,62 slik det er oppgitt her: http://sar.nokia.com/sar/index.jsp er heller ikke ille, spesielt i forhold til mange andre nokia mobiler.....men det har vel sammenheng med at n82 er relativt stor? De skulle også satt inn en bedre skjerm, f.eks 640x480..men-men, det kommer vel senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå