Gå til innhold

Problemer med Assassin's Creed pc! (Beta versjonen)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg trenger sår hjelp med et problem til beta-versjonen til Assassin's Creed til pc: Spillet krasjer konstant! Jeg løper rundt og aner fred og ingen fare, og så plutselig: Det har oppstått et problem, vi må dessverre avslutte programmet osv. osv.... Jeg har godtatt at det har krasjet et par ganger nå, jeg har bare gjentatt det jeg har gjort, og kommet meg videre. Men nå står jeg helt fast! Det er et oppdrag som går ut på å snakke med en person i Jerusalem, men hver gang jeg prøver å gå inn i byen, kommer da denne feilmeldingen. Det er altså ikke mulig å komme seg forbi denne "hindringen". Er det noen her som har et forslag til hvordan jeg kan løse dette problemet? Alle forslag settes STOR pris på!

Endret av Lillehagen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordi du har pirat versjonen av et uferdig spill, så det eneste forslaget jeg har er at du må vente på fullversjonen/den endelige.

Skrevet

Er dette det eneste forslaget? Jeg er så dritt lei av å vente på den konstante utsettingen.... Ingen småting jeg kan fikse og trikse med for å få det til å funke....? Plis? :cry:

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Nei dessverre, og heller ikke lov å snakke om slike ting :p

Skrevet (endret)
Det er ikke jeg som nevner noe med piratkopiering, jeg sier bare at jeg har beta-versjonen, så det er ikke jeg som begår noen forbrytelser :p

Det finnes ikke no beta versjon, og det er kun piratversjoner ute, og om du så hadde hatt beta versjonen hadde du ikke hatt lov til å snakke om det :p

Endret av MrLG
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...