Gå til innhold

Hva ville du gjort vis du hadde tre ønsker...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- generell livserfaring til tusen

- å kunne få til ALT perfekt med minimal innsats

 

Lurer på hva mer jeg trenger. Kanskje jeg sparer det siste ønsket siden alle vet man ikke kan ønske seg flere ønsker...

 

Bah, kanskje jeg også skulle ønske meg superkrefter... eller better yet, "all makt i himmel og på jord". Ok, "på jord" holder. Vil ikke ha for mye ansvar heller.

Endret av SondreOverby
Lenke til kommentar

- Ønskemaskin (drømte om dette når jeg var liten / mindre. Sannsynligvis etter inspirasjon fra Aladdin. Ville ha en datamaskin-sak der jeg kunne formulere ønsker å få dem. Hadde jo vært kjekt.

- Blir litt overflødig å ta de to neste da jeg hadde hatt ubegrensede ønsker. Ville nok sannsynligvis handlet om å gjøre det mye "bedre" for meg og mine, vinne toppgevinsten i alle pengespill jeg deltok i, osv.

 

Fred på jord, løsning på kreftgåten / all sykdom, osv høres jo fantastisk flott ut. Men hvor fryktelig upraktisk hadde ikke det vært? Vi står allerede i fare for overbefolkning, så en form for naturlig seleksjon må nesten eksistere fram til vi får teknologien til å bosette oss på andre planeter. Eller hur?

Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi ikke ta "ego" øsnker?

Mennesket er egosentrisk, get used to it.

 

1. 1,000,000,000,000,000 kroner på konto.

2. Absolutt udødelighet så lenge jeg selv ønsker.

3. Evnen til å gi udødelighet til andre personer, som varer så lenge jeg ønsker.

 

Dette vil nok sikre meg og mine en rimelig framtid tenker jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...