Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter og potensproblem, i fylla!


Nymph

Anbefalte innlegg

Det kan jo være det ikke var alkoholen som stoppet han. Det går fint an å ikke få den opp uten å ha drukket. Kanskje han var nervøs?

 

Alltd lett å skylde på alkoholen!

 

Mulig det også.. selv om han sa det var noe han slet mye med i fylla. Kanskje han var nervøs, fant jo ut etterpå at han var 19 :p kremt.. jaja.. Og jeg som hadde en "policy", om at jeg ville gå etter eldre gutter.. pff :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Det er veeldig vanlig.

Symptomene er sterkt redusert følsomhet og/eller ereksjonsproblemer. Så er lett å ikke få noe særlig nytelse ut av det, og i stedet for at den går oppover, går den nedover, for å si det sånn. :p

Det har lite med hvilken partner man har, å gjøre.

Tak for innspillet, det var det jeg regnet med egentlig :)

Lenke til kommentar
Det er nesten slik at jeg føler for en undersøkelse her..

 

Hvor mange gutter er det egentlig som sliter med at lufta går ut av ballongen i fylla, under samleie?

 

Føler dette er veeeldig utbredt, eller så har jeg vært uheldig.

Hva er det som gjør at noen gutter har problemet, andre ikke?

Hva kan gjøres for å forhindre det, uten å droppe alkoholen da :p

... og jenter, hva er deres opplevlser med dette?

 

Leste ikke hva andre har sagt, så kan hende jeg gjentar ting som allerede er blitt sagt.

 

Alkohol gir redusert ereksjon til mange. Og det har ingenting med dere og gjøre jenter. Det er forskjellige fysiske ting som skjer i kroppen til oss gutta når man har inntatt et par glass. Man kan rett og slett få en midlertidlig ereksjonssvikt.

Og over tid, hvis man drikker veldig mye, kan det også gi langvarig svikt. Og hvem vil vel det...?

 

Enkle råd (for gutta):

Kjøp penis ring. Det vil holde blodet i penis lenger og du vil ha ha muligheten til og få den opp og du vil holde lenger på ereksjoen.

Drikk mindre

Begynn og tren (gir økt produksjon av testosteron som øker sekslysten)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette hadde jeg om i biologisk psykologi: parasymphatetic neuons release acetylcholine and NO(nitrogenoksid) in the spongy erectile tissues of the penis, which fills with blood = Ereksjon.

Det som sikkert skjer er at hos noen gutter vil alkoholen påvirke dette. Det er kjent fenomen at alkohol utvider blodårene, og kanskje det er nettopp det som skjer. Hodet er med på det, men penisen fylles ikke med nok blod til å forbli stiv. Så det har nok ikke med noe følsomhet å gjøre...

 

Jeg er flink

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

På meg virker det som det er litt delt mellom å være nervøs og beruset. Har vært borti det selv å ikke få den opp 100% i fylla. Første gangen det skjedde, tror jeg det var mest pga. prestasjonsangsten siden jeg ikke var "full nok til å gi blaffen", men også at alkoholinntaket hadde en viss innvirkning. Det gikk slik gangen deretter også, og skyldte på alkoholen, samtidig som jeg prøvde å overbevise meg selv om det samme, men kan si med 99% sikkerhet at det var mest fordi jeg fokuserte alt for mye på å få den opp, siden den ikke ville helt sist gang.

Siden ble jeg bedre kjent med dama, og kunne slappe av..da gikk alt fint, og har gjort det siden også, uavhengig av alkoholinntak eller ikke.

 

Det kan stemme at det i tilfeller er bestemt kun av alkoholinntaket, men jeg tror ofte det er mye psyke som spiller inn selv om man er full også. Samtidig tror jeg på det med nedsatt følsomhet, at dama må jobbe endel mer med den for å gi den en god start :p

 

Vet ikke helt om jeg fikk fram noe spesielt til poeng her :p Koker vel ned til at sjangsen for å ikke få den opp sammen med ei dame du kanskje ikke er helt trygg på er større om man har har drukket endel.

Endret av Veggin
Lenke til kommentar

Men hvordan forklarer du at gutter med fast kjæreste i 2 år ikke får den opp i fylla? Dette er ganske utbredt, og der handler det ikke om å være nervøs. De har jo seg utenfor fylla også, og man skulle jo egentlig bli mer tent i fylla.

Syns gutter som har det problemet bør si i fra på forhånd jeg, så slipper vi pinligheten. Dessuten hadde jeg ikke gidda blitt med en fyr hjem, og deretter måtte tatt taxi 8 min etterpå fordi han ikke får den opp.

Lenke til kommentar
Gjest slappis

Hei

 

jeg har og det problemet når jeg beruset.

Da skjer det så si aldri at den vil opp å "hoppe"

 

Jeg er 24, og har alltid vært slikt med meg.

så lenge jeg er bedugga, er det bare å glemme å få den opp.

Uansett hvor mye kjærringa patter og ronker

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Gjest Guest_Kristian_*
Hei

 

jeg har og det problemet når jeg beruset.

Da skjer det så si aldri at den vil opp å "hoppe"

 

Jeg er 24, og har alltid vært slikt med meg.

så lenge jeg er bedugga, er det bare å glemme å få den opp.

Uansett hvor mye kjærringa patter og ronker

 

 

Jeg har null problem me å få mini opp når jeg er edru! vi har faktisk et ganske har sexliv. vi har sex flere ganger i uka. men når vi har vært på fylla er det ikke snakk om at mini kommer seg opp! det skjer bare ikke! men har en kamerat som gav meg en tablett som jeg skulle ta om jeg skulle ha sex med dama på fylla. han har sjøl ingen dame, men er ofte ute, og har jo med seg en dame hjem av og til. da er det kjipt når mini ikke vil opp. så jeg tok denne tabletten og jeg kan vel si at det var virkelig ikke noe problem å få mini opp! han bruker det hver gang han skal drikke og får ei dame med seg hjem. de virker fort. så det er bare å ta tabletten hjemme, når du vet at du skal ha ei dame i senga. dessuten er det helt 100 % naturlig! døds greit!

jeg pleier å ta en tablett når jeg har vært på fylla og jeg og dama skal ha sex. så jeg har også begynt å kjøpe disse pillene. fikk linken av en kamerat. www.cosmopharmas.com/NO58759 så skriver du bare black bull. det er det tablettene heter. to piller i hver pakke. døds greie! kan virkelig anbefale disse til å ha som "fyllehjelp" til mini. for å få mini opp på fylla. og de er jo gode for de som har problemer med potensen utenom fylla også!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...