Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Er det noen som vet om et spill hvor man bruker 30-06 kuler i våpen, enten iform av menneskejakt/hjortejakt? Viktig at spillet ikke er alt for gammelt og at 30-06 på spillet har noe og gjøre med 30-06 i virkeligheten. Grafikken kan være så god den vil, og helst ikke dårlig. MINIMUM Deer Hunter 2005 grafikk.
Book Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Tja, Day of Defeat source har jo realistisk våpengjengivelse, dog er det et flerspiller spill. Men der finner du M1 Garand, BAR og springfield rifla som alle bruker 30-06 ammunisjon. Hvorfor det er så viktig forstår jeg ikke helt. Ellers, et hvert andre verdenskrig spill inneholder jo også disse våpnene så der finner du dem og. Men, realistisk? Tvilsomt. Endret 29. mars 2008 av Book
napaIm Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Day Of Defeat: Source er et genialt spill! ett av de beste WW2 spillene!
Vrengtpolvott Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Deus Ex sin snikskytterrifle bruker 30-06 amunisjon. Det er også et fantastisk bra spill, som er absolutt verdt å spille, selv om du spiller det for ammoen eller ikke
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) ikke spill DOD:S møkka spill, få tak i det orignale dod i stede. alle WW2 spill med amerikanere har jo div 30-06 våpen COD 1,2,3 alle Medal of honor spillene(Garanden i Pacific Assault er drit digg) vietcong har Garand ellers viss du penger og er over 18 kan du begynne med WW2 airsoft, da kan du kjøpe både Garand og BAR, men de bruker da så klart ikke ekte ammo Endret 29. mars 2008 av Gunfreak
Henrik™ Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Hvorfor i all verden må du absolutt ha 30-06? Hvorfor ikke feks. 308?
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 kanskje han jakter med det og vil leke seg med samme kaliber i spill
napaIm Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 ikke spill DOD:S møkka spill, få tak i det orignale dod i stede. Begge DOD spillene er bra. Men jeg synes de gjorde en veldig bra jobb med Source versjonen. I motsetning til CS: Source som er rævva. DOD: Source har samme feelen og gameplayet som den originale DOD, bare bedre grafikk.
Gunfreak Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 du er fucka opp alle våpene, elendig feel og de ser ut som plastik. Garanden er bare elendig nå. jeg ville virkig like det men det er elendig. likte det ikke i det hele tatt. det er en ned dumma versjon av dod, alt er mindre og dårligere jeg spillte orginale dod fra Beta 1 og var faktisk ganske god rundt beta 1.2 men så slutta jeg å spille så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå