Gå til innhold

gt5p dashboard cam


garnok

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte gt5p på freerecordshop i går. Er veldig fornøyd, bortsett fra en liten ting. Når jeg kjører med dashboard cam, så sitter førern på høyre side i bilen, noe som gjør kjøre opplevelsen litt merkelig.

 

Har sjekka menyer, men klarer ikke finne noen måter å bytte side på.

Noen som vet hvordan eller om det kan gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan sitte på venstre side i bilen i noen biler, mens i andre blir det alltid høyre side. Vil anta dette skyldes at noen biler kun finnes i Japan eller noe sånt, noe som innebærer at de kun kom med rattet på høyre side.

 

Prøv å kjøpe Morris Mini eller BMW Z4, og se om du sitter på venstre side da. Det gjør i allefall jeg. :)

 

I Suzuki Cappucino blir det derimot høyreratt, hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

hmm kanskje.

Men jeg har prøvd integra og focus st.

Focus er jo med venstreratt skal være.

 

Skal prøve med en z4 bare for å se.

 

edit: ja bmw har ratt på venstre. Rart ford ikke har det samme, da den å er en europeisk bil.

Endret av garnok
Lenke til kommentar
Jeg kan sitte på venstre side i bilen i noen biler, mens i andre blir det alltid høyre side. Vil anta dette skyldes at noen biler kun finnes i Japan eller noe sånt, noe som innebærer at de kun kom med rattet på høyre side.

 

Prøv å kjøpe Morris Mini eller BMW Z4, og se om du sitter på venstre side da. Det gjør i allefall jeg. :)

 

I Suzuki Cappucino blir det derimot høyreratt, hvis jeg husker riktig.

 

 

Omvendt... Biler som ikke leveres med rattet på høyre side har rattet på venstre. Ellers har bilene rattet på høyre.

 

Blir sikkert fikset i GT5.

Lenke til kommentar

er jo bare vanesak, alt annet enn dashboard view er uansett for pingler, skal det være simulator så skal det være simulator :ph34r:

 

ps: forøvrig enig i det du sier om at det burde være en enkel sak jorchi. Går jo i bunn og grunn på at det er slik dem kjører bilene der borte.. Med mye feedback fra fansen i vesten så ordner dem nok opp i fullversjonen :)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte gt5p på freerecordshop i går. Er veldig fornøyd, bortsett fra en liten ting. Når jeg kjører med dashboard cam, så sitter førern på høyre side i bilen, noe som gjør kjøre opplevelsen litt merkelig.

 

Har sjekka menyer, men klarer ikke finne noen måter å bytte side på.

Noen som vet hvordan eller om det kan gjøres?

de hadde det faktisk på freerecordshop! da jeg skulle kjøpe i dag spurte de hvilken gran turismo. jeg svarte jeg skulle ha 5 prologue til ps3, men fikk vite at de bare hadde til ps4 :!: så da ga jeg opp... står forresten å laster ned nå

Lenke til kommentar

Hvis man speilvender dashbordet så vil instrumentene i bilen gå feil vei og tallene vil ikke se riktige ut siden det er speilvendt. Så er ikke SÅÅ enkelt, da tror jeg faktisk de hadde gjort det. De kan nok gjøre det, men de er så perfeksjonistiske og opptatt av detaljer, at jeg tror det er grunnen til de ikke har gjort det.

 

Er for meg ingen problem om jeg sitter på høyre å venstre side

 

Man kan og stille inn knapper som gjør at man kan se til siden slik som man kan i Forza 2. De er ikke stilt inn fra starten så du må inn i menyen å aktivere dem.

Lenke til kommentar
Omvendt... Biler som ikke leveres med rattet på høyre side har rattet på venstre. Ellers har bilene rattet på høyre.
Det stemmer vel ikke helt? BMW Z4 3.0i '03 finnes i både venstre- og høyrerattede utgaver i virkeligheten, men den har like fullt rattet på venstre side i spillet.

 

Håper forøvrig de inkluderer et valg i menyen i fremtiden slik at man kan velge foretrukket førerplass i bilene. Velger man da venstre, vil man få venstreratt i alle biler som fantes med den konfigurasjonen i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Da speilvender de ikke instrumentpanelet, så er det løst.

I programering så er det virkelig sant at det er lettere sagt en gjort. TRO MEG! ;)

 

 

det kan eg skrive under på..!!

 

Jeg har programmert i BASIC på atari XE på 80 tallet en gang. Har blant annet laget ett Disney leksikon med aktiv søking. Meget avanserte greier. Så kan bekrefte at dette er sinnsykt vanskelige saker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...