Gå til innhold

Airsoftgun!!


Anbefalte innlegg

:smile: I guess.

Har "Sikta meg inn på" ettpar TM AEG's nå...En av dem er P90, den er litt spesi, men de koster jo $, og så kommer tileggs magasiner, batterier og lader og 10000 kuler og sånnt i tilegg hehe skal vente til løninga dumper inn på kontoen så blir det å bestille no, Gleder meg BigTime :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare vent til du får pakken i posten, følelsen er himmelsk!

kuler kjøper du i norge, da sparer du mye frakt, alt annet kan du egentlig kjøpe ifra kina.

P90 er bra, men den har spesielle mags så det må du være obs på når du kjøper vest og slikt.

tokyo marui sine aeg'er er laget av abs plastikk som er veldig sterk, men det er plastikk... derfor valgte jeg ics sin mp5, selv om det er bedre kvalitet på tokyo marui sine aeg'er.

Lenke til kommentar
bare vent til du får pakken i posten, følelsen er himmelsk!

kuler kjøper du i norge, da sparer du mye frakt, alt annet kan du egentlig kjøpe ifra kina.

P90 er bra, men den har spesielle mags så det må du være obs på når du kjøper vest og slikt.

tokyo marui sine aeg'er er laget av abs plastikk som er veldig sterk, men det er plastikk... derfor valgte jeg ics sin mp5, selv om det er bedre kvalitet på tokyo marui sine aeg'er.

 

Skjønner :smile:

Tar vel lang tid å få stuff fra Kina? Og jeg er ikke no særlig på kinesisk så har du no webshops å anbefales som kan konverteres til engelsk? Finner stortsett bare junk når jeg søker :roll: Tror jeg vil ha en TM AEG ja, for jeg har det med å klare å få ting til å bli ødelagt på de utroligste måter (Ikke spør om Volvo'en min :lol: kan si det sånn at den har "ettpar skjønnhets bulker" hehe)

Lenke til kommentar

Morsomt å lese svar fra Golf Bag. Stort sett blir paintball sett ned på blant airsoft spillere, fordi det er så useriøst. Paintball blir stort sett spilt på baner, med oppsatte hindere, osv. Komplett mangel på realisme. I airsoft er det mer seriøst, og vi går for realisme. Områder som brukes er vanligvis nedlagte militære områder, skogområder, eller gamle farbrikker og skolebygg. Man har våpen for forskjellige situasjoner. MP5 eller hagle for CQB, M4 for standard assault, og diverse skarpskytter våpen for lengre rekkevidde, for ikke å nevne pistoler som backup. Det blir lagt mye vekt på samarbeid og tålmodighet, og man bruker ikke Rambo taktikk som i Paintball. Camo blir brukt, ikke for å vært tøff, men rett og slett fordi det fungerer. Ingenting som å sitte i buskene og forbli usett når en gruppe motstandere går forbi. Hadde ikke funket i joggedress, som er standard for Paintball.

 

Forresten regner ikke airsoft spillere seg som krigere. NSGA har jobbet i flere år for at airsoft skal bli akseptert som en seriøs idrett, og vi har strenge regler når det gjelder bruk av våpnene. Vi jobber med å få satt 18 års aldersgrense (noe som skulle komme i fjor sommer), men politikerne her i landet er som kjent veldig trege. Det var forresten NSGA som fikk hevet forbudet mot airsoft i Norge.

 

 

Chas,

Leder av Bergen Softgun Klubb.

Lenke til kommentar

Chas - NSGA har jobbet i flere år for at airsoft skal bli akseptert som en seriøs idrett, og vi har strenge regler når det gjelder bruk av våpnene. Vi jobber med å få satt 18 års aldersgrense (noe som skulle komme i fjor sommer), men politikerne her i landet er som kjent veldig trege. Det var forresten NSGA som fikk hevet forbudet mot airsoft i Norge.

 

WELL DONE- keep on the good work :yes::woot:

 

Det er jo ikke minst også fin måte å aktivisere folk på, skal ikke mye til før man burner av litt av pizzan og cola'n som var til frokost :p

Lenke til kommentar

jeg har handlet ifra http://www.redwolfairsoft.com og er storfornøyd med de, kort tid å få pakken ut og greier.

http://www.wargameclub.com/WGC_Shop/ skal være likebra sier folk i nsga, men jeg har ingen personlige erfaringer der.

den minigunnen er rå ja :D , 75 kuler sekundet, 600+fps, men lite realistisk og fælt dyr, koster 4-50.000 kroner. men å ha en slik som backup våpen ville jo vært ganske kjekt :wink: .

lang tid å få saker ifra kina? det trodde jeg også, men det tar enda lengre tid å frakte pakken ifra oslo til bergen. min pakke tok 50 timer til oslo med UPS, og 5 dager til bergen siden norsk postvesen gjorde feil og sendte til feil by og slikt...

snowdog, men det var en springer ikke sant?

Lenke til kommentar
Fasen.. fikk lyst å byne jeg :=) Byner på scratch. Hva vil du anbefale å skaffe først? Har ikke råd til primary gunner enda. Byne med en pistol (som jeg kan bruke som sidearm senere)? Utrustning og alt det andre først kanskje? Japp.. er n00b :)

 

er n00b jeg også, jeg fikk airsoft-gunnerne for noen dager siden men har ikke skutt en kule enda siden jeg trenger lader. jeg har en mp5 og en kwc desert eagle springer.

hvilket som helst tokyo marui gunner er å anbefale, du trenger noen ekstra magasiner, 1-2 batteri og en batterilader så er du klar til spill.

en tokyo marui hagle er billigere siden du slipper batterier og lader, det kan og brukes som CQB våpen senere.

www.flecktarn.co.uk der selger de billig kamo, £5.0 per plagg, det er brukt men det er ikke så farlig.

www.softgun.org og www.softgun.info her får du vite hvilke butikker og merker du bør holde deg unna, pluss hvilke som er bra.

hvor bor du forresten?

og lykke til! :wink:

Lenke til kommentar

det er klubb i drammen mener jeg.

kjøp den en KSC eller western arms gasspistol, det er store forskjeller ja, du trenger ikke dra sleiden tilbake for hvert skudd md gass pistol og de skyter hardere.

jeg kjøpte en KWC desert eagle springer jeg koser meg med nå, enormt kul å eie men i spill er den elendig siden den er så enormt stor og tung og treg å lade for en springer å være.

Lenke til kommentar

Har lenge hatt planer om å starte med dette. Men var ikke miljø for det på hjemplassen min. Har flyttet nå. Er det noen klubber i Oslo og omegn som tar i mot nye medlemmer?

 

Var gæærn under SIBO da jeg var i militsen, virkelig rått det. :)

Lenke til kommentar
Har lenge hatt planer om å starte med dette. Men var ikke miljø for det på hjemplassen min. Har flyttet nå. Er det noen klubber i Oslo og omegn som tar i mot nye medlemmer?  

 

Var gæærn under SIBO da jeg var i militsen, virkelig rått det.  :)

 

ja, det er det, sjekk www.softgun.info der er det liste over klubber.

kan være det blir airsoft spill på samme området engang :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...