Gå til innhold

Airsoftgun!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt rått, håper virkelig dere får det til :D Bra du tar initiativ og utbrer denne geniale "sporten/spillet"

 

Har skutt i hele helgen siden jeg fikk min Colt M1991A1, hehe dritskøy...Fikk 2 stk til å tenke ¨på å bestille softgun i helga, for de trenger noe å skyte tilbake med etter et jeg plasserte ettpar (magasiner :lol: ) kuler i låret på dem - Blir nok dine framtidige faste kunder :yes:

 

(Whoooy, min post NR. 500 jo :) hehehe) Zjallaings bays :lol:

Lenke til kommentar
Helt rått, håper virkelig dere får det til :D Bra du tar initiativ og utbrer denne geniale "sporten/spillet"

 

Har skutt i hele helgen siden jeg fikk min Colt M1991A1, hehe dritskøy...Fikk 2 stk til å tenke ¨på å bestille softgun i helga, for de trenger noe å skyte tilbake med etter et jeg plasserte ettpar (magasiner :lol: ) kuler i låret på dem - Blir nok dine framtidige faste kunder  :yes:  

 

(Whoooy, min post NR. 500 jo :) hehehe) Zjallaings bays  :lol:

 

jada, at det er mulig at noe så utrolig gøy er så lite utbredt skjønner jeg ikke men.

hehe, kunder er bra, jeg har norges beste softguns til norges beste priser, bra sted hvis man ikke vil importere :yes: .

Lenke til kommentar

Hahaha! Jeg gidder aldri å kjøpet fra den dårlige layout siden der! Det er tilogmed billigere hvis du kjøper dem fra andre nettsider. :lol: Næh! Jeg kjøper meg en airsoft M16 ett anna sted. Det eneste det var greie priser på var beltene og brillene, men resten søg!

Lenke til kommentar

Har du regna med toll og frakt da? Er bra priser og godt utvalg...Og fyren er skikkelig grei, en du kan stole på.

 

Bare en ting...eeeh så ikke no BB's (Ammo) det får du vel inn også?

 

Smurte opp Colt'en med Turtlewax silikonspray - Ufattelig stor forskjell på hele pistolen...nå er den ENDA bedre, og lettere å lade. 8)

Lenke til kommentar
Hahaha! Jeg gidder aldri å kjøpet fra den dårlige layout siden der! Det er tilogmed billigere hvis du kjøper dem fra andre nettsider. :lol: Næh! Jeg kjøper meg en airsoft M16 ett anna sted. Det eneste det var greie priser på var beltene og brillene, men resten søg!

 

hvis du leser helt oppe på siden så står det at siden ikke er ferdig og prisene ikke er bestemt enda.

izex, stilig, får teste noe slikt jeg også :) .

Lenke til kommentar

Hei.

Ser litt innpå http://www.wargameclub.com/WGC_Shop/index2.htm og har kanskje tenkt og kjøpe meg :

TM-AEG-FAMAS-F1 Marui Fa-Mas F1 eller

TM-AEG-FAMAS-SV Marui Fa-Mas SV

 

Viss jeg kjøper en sånn, hva trenger jeg da?

(Gear Box - Version 1

Motor - EG560

Magazine - 60 Rounds

Length - 757mm

Height - 265mm

Weight - 2900g

Muzzle Velocity - 245FPS

Accuracy - 630mm ( 30M )

Battery - Large Type ( Not Include )

Package includes ( AEG, Manual, Magazine, Loader, Cleaning Rod, 200 pcs 0.25 BBs )

 

Er newbie da.

Hvor mye koster det når jeg da skal importere den, ca totalsum.

 

mvh Anders

 

edit : glemte og si at dette er mauri og håper det er kvalitet.

Lenke til kommentar
Hei.

Ser litt innpå http://www.wargameclub.com/WGC_Shop/index2.htm og har kanskje tenkt og kjøpe meg :

TM-AEG-FAMAS-F1 Marui Fa-Mas F1 eller

TM-AEG-FAMAS-SV Marui Fa-Mas SV  

 

Viss jeg kjøper en sånn, hva trenger jeg da?

(Gear Box - Version 1

Motor - EG560  

Magazine - 60 Rounds

Length - 757mm

Height - 265mm  

Weight - 2900g

Muzzle Velocity - 245FPS

Accuracy - 630mm ( 30M )

Battery - Large Type ( Not Include )

Package includes ( AEG, Manual, Magazine, Loader, Cleaning Rod, 200 pcs 0.25 BBs )

 

Er newbie da.

Hvor mye koster det når jeg da skal importere den, ca totalsum.

 

mvh Anders

 

edit : glemte og si at dette er mauri og håper det er kvalitet.

 

marui er kvalitet ja, er beste AEG merket idag. du trenger 1-2 batterier, batterilader, batteriavlader om batteriladeren ikke avlader og så mange magasiner du har råd til. fraktprisen får du vite når du har laget ordre, tollen til norge blir 24% av prisen på pakken+frakten. jeg ville brukt 0.20g kuler i den der.

lykke til :wink: .

Lenke til kommentar
Hei.

Ser litt innpå http://www.wargameclub.com/WGC_Shop/index2.htm og har kanskje tenkt og kjøpe meg :

TM-AEG-FAMAS-F1 Marui Fa-Mas F1 eller

TM-AEG-FAMAS-SV Marui Fa-Mas SV  

 

Viss jeg kjøper en sånn, hva trenger jeg da?

(Gear Box - Version 1

Motor - EG560  

Magazine - 60 Rounds

Length - 757mm

Height - 265mm  

Weight - 2900g

Muzzle Velocity - 245FPS

Accuracy - 630mm ( 30M )

Battery - Large Type ( Not Include )

Package includes ( AEG, Manual, Magazine, Loader, Cleaning Rod, 200 pcs 0.25 BBs )

 

Er newbie da.

Hvor mye koster det når jeg da skal importere den, ca totalsum.

 

mvh Anders

 

edit : glemte og si at dette er mauri og håper det er kvalitet.

 

marui er kvalitet ja, er beste AEG merket idag. du trenger 1-2 batterier, batterilader, batteriavlader om batteriladeren ikke avlader og så mange magasiner du har råd til. fraktprisen får du vite når du har laget ordre, tollen til norge blir 24% av prisen på pakken+frakten. jeg ville brukt 0.20g kuler i den der.

lykke til :wink: .

 

Hva er forskjellen på di to famasene?

Trenger jeg avlader? Kan jo bare bruke batteriet til det er flatt?

Tenker på og kjøpe 2 magasiner og 2 batterier.. Resten sikkerhet for vente til jeg får spart opp penger igjen da, så får jeg bare øve meg på og sikte:P

Lenke til kommentar
Hei.

Ser litt innpå http://www.wargameclub.com/WGC_Shop/index2.htm og har kanskje tenkt og kjøpe meg :

TM-AEG-FAMAS-F1 Marui Fa-Mas F1 eller

TM-AEG-FAMAS-SV Marui Fa-Mas SV  

 

Er newbie da.

Hvor mye koster det når jeg da skal importere den, ca totalsum.

 

mvh Anders

 

Kjøpte nylig en MP5 RAS,(samme vekt som FAMAS'en) +lader og batteri, frakten kom på 88 dollar, har ennå ikke fått oppkrav om toll + evt. fortollingsgebyr, men det blir ikke billig :cry:

Lenke til kommentar
Hei.

 

Hva er forskjellen på di to famasene?

Trenger jeg avlader? Kan jo bare bruke batteriet til det er flatt?

Tenker på og kjøpe 2 magasiner og 2 batterier.. Resten sikkerhet for vente til jeg får spart opp penger igjen da' date=' så får jeg bare øve meg på og sikte:P[/quote']

 

forskjellen ser du på bildet, jeg husker ikke helt. du kan bruke batteriet til det er helt flatt ja, det du har avlader til :) . briller kjøper du med engang, jeg anbefaler bollex800 som du finner på www.armygear.com , seriøst, synet ditt er verd ett par hundre :p.

Lenke til kommentar

Jeg synes dette høres veldig gøy ut og noe absolutt flere kunne vurdere å bli med på. Det trengs å få flere klubber over hele landet for å få opp seriøsiteten.

Angående siden din evil_snowman så har den et veldig fint potensiale, med gode bilder, mye fakta og gode opplysninger generelt til folk som ikke vet mye om dette (meg selv inkludert). Eneste er at jeg ikke ville rørt siden sånn den ser ut i dag, med en ganske så katostrofal lay-out og en del skrivefeil. Men som du sa, dette skal ordnes. Ser frem til det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...