Gå til innhold

Airsoftgun!!


Anbefalte innlegg

wee! krigere! Hva faem mente han med det!  

i airsoft spiller man minst like på på lag og det er minst  

like mye sport som paintball   :grumpy:

 

at han idet hele tatt sier krigere viser hvor lite han vet, man er like mye "kriger" som når man spiller cs eller ser på krigsfilmer, men han har nok aldri truffet noen seriøse spillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forferdelig usmaklig!

 

Paintball-derimot, det er en sport der de "hardcore" spillerne ikke ser på seg selv som krigere, men et idrettslag. Der prøver man ikke å lage våpenkopier heller. Paintball er bra.

 

Du er så usmakelig i din kommentar at hadde jeg vært moderator hadde du åkt på hodet og rompen ut:P

Lenke til kommentar

Hei!

Eg er ikkje fra Kristiansund.

Men,har ein softairgun pistol med hop-up teknologi.

Grunnen til at det har vært diskutert forbudt og/eller 18-års grense er nok fordi ein del ungre ungdommer har leikt med softairguns i tettstadar og byer.Og at andre ungdommer har tatt med seg softairguns med seg i handbagasjen i fly.Ein slik episode førte faktisk til at ungdommen det gjaldt fekk 10års fly forbud med SAS.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest mye av denne tråden, men jeg har blitt skjøte på en god del ganger i haslen, lår osv. av en idiot på skolen. Han har en sånn pistol greie med gass-ett-eller-annet og jeg må si at jeg hater de tingene. Har store røde flekker overalt. Fyren som skyter er sprengfeit og tror han er de kuleste på skolen. :evil:

Lenke til kommentar
Nei, du du hadde ikke syntest krig var gøy hvist du hadde opplevd det!

Det og si at krig er tøft,kult osv er viser bare dummhet  

I krig er alle like hjelpesløse og det finnes ingen rambofolk og macho'er

Og det er sannheten........  :(

 

Ingen som har sagt at krig er gøy, men kjedelig er det ihvertfall ikke.

 

AtW

Lenke til kommentar
Argh! Økonomien min irriterer til de grader!!! jeg VERKER etter airsoft! ! !

 

Noen tips? Svart arbeid? :p PENGER!! BUHUU!

 

jeg er helt skrapt nå, har ikke råd til batterilader, men det gjør ikke noe for jeg sitter og koser med sg'ene mine nå, gidder ikke skyte :smile: .

*le* :lol:

 

Hadde jeg hatt noe å holde i (airsoft gun, ikke joysticka mi) hadde jeg kost meg jeg og!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...