Gå til innhold

lvl 39 Troll Warrior Twink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Du burde vurdere parachutes cloak! Imba i AB :yes:

EDIT: BTW her er en imba warr twink på min server. Kjenner han ganske godt. Er fra Nord-Trøndelag et sted.. xD

Endret av Hanzerpanzer
Skrevet

da blir det lvl 39 twink har funne mesteparten av gearet eg skal ha, men husker ikke navnet på øksen eller questet for å få den øksa, questet går ut på å drepe en 40 elite, skal starte i arathi

Skrevet
Du burde vurdere parachutes cloak! Imba i AB :yes:

EDIT: BTW her er en imba warr twink på min server. Kjenner han ganske godt. Er fra Nord-Trøndelag et sted.. xD

Wtf? Han sugde, jo. Brukte retetlation (eller hvordan du skriver det) mot en mage.. Hahaha

Skrevet
Kan noen forklare meg hvorfor dere lager twink? Har aldri skjønt det helt :hmm:

Mulig det er et meganoobspørsmål, men ingen som har forklart det tidligere så... :p

Enklet svar, det er de som ikke klarer PVP på level 70 og må være best i en av de andre bracketene der de fleste andre bare gjør det for moro og har eleding grønt gear ;)

Skrevet

For meg så var det et ønske om forandring.

Etter over tre år med wow og spilt alle klasser untatt rogue og shaman var jeg sugen på noe nytt.

Første twinken min ble en shaman. Det startet mest som et prosjekt med bra gear til levling, men på rundt level 45 falt interessen for levling. Fra før av har jeg levlet fem karakterer til 70 så derfor ble lei. For å få en aveksling begynte jeg med noen battlegrounds og det var rimelig gøy. Ble kjent med andre spillere som holdt på med twinking, og dem ba meg fortsette å spille. Slik ble min første twink til.

Etter å ha gått lei shaman spilte jeg på andre klasser en god stund. Semi twinka paladinen og gjorde BG en stund med den for healing, denne levlet jeg videre til 70. Var mere sugen på å spille pve i denne perioden.

Nok om det, mine grunner er hvertfall bare å prøve noe nytt. :)

Skrevet
Enklet svar, det er de som ikke klarer PVP på level 70 og må være best i en av de andre bracketene der de fleste andre bare gjør det for moro og har eleding grønt gear ;)

Et svar som sikkert kan stemme for enkelte.

Men ikke for mitt vedkommende.

Jeg har det utrolig gøy nå i 30-39 bracet sammen med andre twinks.

Man har forskjellige typer mennesker som twinker. Noen går kun etter low levels og løper så fort dem ser en twink fra motsatt faction. Det er slike spillere jeg går etter. Angriper kun low levels som forsøker ta flags i wsg, eller angriper baser i AB.

Skrevet

Man får en hel del mindre honor på level 30-39. Har brukt det på forskjellige oppgradderinger som er tilgjengelig hos faction vendors. Siste jeg kjøpte var en battlestand. Kosta 15k honor.

Rogue er såppas gøy så jeg har startet en nummer to for å levle til 70, twinken kommer til å forbli 39 med et stort honor pool. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...