Mahler Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 hehe, var ikke lett aa lage tittel, men den sier alt. Er paa jakt etter en instanse eg kan grinde stuff for cash. Er prot palla, har ikke all verdengear, 13k hp, 487def, 220spelldmg, 18block, 15parry, 18 dodge osv. Eg vil ikke grinde utenfor BT pga. der grinder absolutt alle paladins. En instanse hadde vaert det beste, og eg har dessverre ikke tailoring eller enchanting :/ Noen raad? Skal prove stratholme no, bare for aa se.
Kombat-Kaare Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Strat er noe dritt. Crawlerne silencer deg som faen, gargoylene fearer og necromancerne outhealer deg faktisk. Ikke gå inn der med mindre du ønsker skikkelige repair bills. Dire Maul kan jeg tenke meg er en bedre løsning.
Mahler Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Skrevet 29. mars 2008 Strat er noe dritt.Crawlerne silencer deg som faen, gargoylene fearer og necromancerne outhealer deg faktisk. Ikke gå inn der med mindre du ønsker skikkelige repair bills. Dire Maul kan jeg tenke meg er en bedre løsning. Det fikk eg erfare i det andre rommet der eg tok en runde og aggroet alt.. Morsomt likevel Skal se litt paa DM, eneste som er dumt er naar det er faa store mobs. Hmm, naar eg tenker meg om, hva med BRD? Husker eg provde tanke BRD med warrioren min, var et fytti helvetes dritt pga mye mobs, disarmi og alt mulig dritt. Warrior tanking er generelt et stress og et helvete, med mindre du har endel god CC.
Christeven Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 SM cath er alltid en favoritt, raskt og enkelt. Spesielt om du ikke har så mye er faring med det enda.
maggot69 Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 SM cath er alltid en favoritt, raskt og enkelt. Spesielt om du ikke har så mye er faring med det enda. Fyren er jo 70. Spørs om ikke SM gir dårlig profitt.
Christeven Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 SM cath er alltid en favoritt, raskt og enkelt. Spesielt om du ikke har så mye er faring med det enda. Fyren er jo 70. Spørs om ikke SM gir dårlig profitt. kommer helt ann på hvor lang tid han bruker der inne. Utifra førsteposten tolker jeg det som han ikke har gjort dette så ofte siden han lurer på hvor han burde gå, da er SM et flott sted å "øve" seg, er man rask kan man også få litt cash. Som du sier, har man god kontroll er det jo selvfølgelig andre vanskeligere steder man kan ta.
maggot69 Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 SM cath er alltid en favoritt, raskt og enkelt. Spesielt om du ikke har så mye er faring med det enda. Fyren er jo 70. Spørs om ikke SM gir dårlig profitt. kommer helt ann på hvor lang tid han bruker der inne. Utifra førsteposten tolker jeg det som han ikke har gjort dette så ofte siden han lurer på hvor han burde gå, da er SM et flott sted å "øve" seg, er man rask kan man også få litt cash. Som du sier, har man god kontroll er det jo selvfølgelig andre vanskeligere steder man kan ta. mhm...ok....men det er vel ikke helt den store utfordringa for en lvl 70 å trene taktik mot 30+ eliter. Du blir ikke akkurat "pressa" til å utøve forskjellige taktiker. Foreslår at du tar med deg en healer i en instance som f.eks Strat eller brd. Der kan du trene på aggro kontroll. En kompis som hele tiden hadde spillt shadow priest ønsket å respecce til healer, men følte at han ikke hadde helt taket på healingen i forhold til aggro. Tok med min enhan. shammy inn i Strat og "øvde" med han. Syns det var en fin måte å lære på. Det gikk noen lys opp for han underveis.
Christeven Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Godt mulig det, har ikke pally selv. Bare sier det jeg har hørt av andre pallys i guilden etc. Så høres fornuftig ut det du skrev ja.
Mahler Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Skrevet 29. mars 2008 (endret) Takker for svar, men ikkje helt fersk Har cleraet SM cath, gaar fort, men synes profitten var altfor daarlig. Selve tanking delen er grei, tanker heroics daglig uten problemer, men hadde vaert fint om eg fant en instanse der eg kunne vaere helt aleine, dvs uten aa vente paa respawn hele tiden, og kjempe om tagging av mobs. Var aa grindet litt utenfor BT i dag, the demon supplicants, saa tok no plassen paa meg, saa staar det en ally rogue i noe blues og ser paa, saa bestemmer han seg forst for aa prove hjelpe meg, men aoe'en min skader han, saa bestemmer han seg for aa hamre los paa meg Han dode i lag med alle mobsene lol Endret 29. mars 2008 av Mahler
maggot69 Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Takker for svar, men ikkje helt fersk Har cleraet SM cath, gaar fort, men synes profitten var altfor daarlig. Selve tanking delen er grei, tanker heroics daglig uten problemer, men hadde vaert fint om eg fant en instanse der eg kunne vaere helt aleine, dvs uten aa vente paa respawn hele tiden, og kjempe om tagging av mobs. Var aa grindet litt utenfor BT i dag, the demon supplicants, saa tok no plassen paa meg, saa staar det en ally rogue i noe blues og ser paa, saa bestemmer han seg forst for aa prove hjelpe meg, men aoe'en min skader han, saa bestemmer han seg for aa hamre los paa meg Han dode i lag med alle mobsene lol He he...slike episoder husker man. Det å grinde cash i en instance er jeg ikke så sikker på er så lønnsomt i lengden. Aner ikke åssen du står iht rep og slikt, men etter 2.4 så kan man jo gjøre inntil 25 daily's. Så der tror jeg det største potensiale i cash ligger, med tanke på at man får vel en 10-12 G i snitt på hver sånn pluss minus.
Zepticon Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 SM cath er alltid en favoritt, raskt og enkelt. Spesielt om du ikke har så mye er faring med det enda. Bruker å ta armory... Puller hele instancen og AoE'er ved den siste døren... Bruler LoS til å få caster inni consecration range.
Xmir Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Prøv Sunken Temple. Har bare sett en video av en protpalla som farmer der, men ser helt vilt ut. Løp bort til sistebossen og gi han et smekk. Still deg så borti hjørnet ved inngangen til han, og pull the world
Bredoc Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Uldaman kan også prøves ut. Store sjangser for gode twink drops derfra.
Wheeljack Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Prøv Sunken Temple. Har bare sett en video av en protpalla som farmer der, men ser helt vilt ut. Løp bort til sistebossen og gi han et smekk. Still deg så borti hjørnet ved inngangen til han, og pull the world Som du sier, ser helt villt ut!
Shadow2007 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Prøv Sunken Temple. Har bare sett en video av en protpalla som farmer der, men ser helt vilt ut. Løp bort til sistebossen og gi han et smekk. Still deg så borti hjørnet ved inngangen til han, og pull the world Som du sier, ser helt villt ut! Helt sinnsykt. Men må du ikke ta masse små bosser før du kan angripe sisteboss? Husker ikke helt, men mener det var noe med et force field...
larsingedude Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) SM cath er alltid en favoritt, raskt og enkelt. Spesielt om du ikke har så mye er faring med det enda. Fyren er jo 70. Spørs om ikke SM gir dårlig profitt. kommer helt ann på hvor lang tid han bruker der inne. Utifra førsteposten tolker jeg det som han ikke har gjort dette så ofte siden han lurer på hvor han burde gå, da er SM et flott sted å "øve" seg, er man rask kan man også få litt cash. Som du sier, har man god kontroll er det jo selvfølgelig andre vanskeligere steder man kan ta. :> Endret 8. april 2008 av larsingedude
haqbar Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Prøv Sunken Temple. Har bare sett en video av en protpalla som farmer der, men ser helt vilt ut. Løp bort til sistebossen og gi han et smekk. Still deg så borti hjørnet ved inngangen til han, og pull the world Som du sier, ser helt villt ut! Helt sinnsykt. Men må du ikke ta masse små bosser før du kan angripe sisteboss? Husker ikke helt, men mener det var noe med et force field... Jo du må ta alle minibossene rundt før du kan angripe han, men selv om du ikke har tatt alle minibossene er det fortsatt mulig å få gjort det, bare dra med deg en av de store dragebossene (husker ikke hva de heter) som er rett utenfor bort til den siste dragen, du kan ikke gjøre noe med han, men han vil si et eller annet og alle de andre vil komme inn til deg. Nå skal det sies at han på videoen har full t6 og tanker illidan i guilden, men det lar seg gjøre med bra gear. Har selv gjort det med ~14.7 hp 30block, 20dodge 18parry, 511 defense. Det finnes en pot som gir deg 20 damage mindre per slag (Earthen Elixir), denne sammen med Sanctuary hjelper stort Ta også med Figurine of the Colossus og no coldown på LoH så burde det gå greit. Et ekstra shield hjelper også stort ,) Endret 28. april 2008 av kuroger
Aachel Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Gjorde 2 runs i dag i BRD med en warrior (+ min baby pala ) og det ble tilsammen 100g i cash fra looting + 14 large brilliant shards og noe små. Hadde blitt flere om ikke jeg var sånn en lootwhore
DaXoN Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Prøv Sunken Temple. Har bare sett en video av en protpalla som farmer der, men ser helt vilt ut. Løp bort til sistebossen og gi han et smekk. Still deg så borti hjørnet ved inngangen til han, og pull the world Som du sier, ser helt villt ut! Helt sinnsykt. Men må du ikke ta masse små bosser før du kan angripe sisteboss? Husker ikke helt, men mener det var noe med et force field... Jo du må ta alle minibossene rundt før du kan angripe han, men selv om du ikke har tatt alle minibossene er det fortsatt mulig å få gjort det, bare dra med deg en av de store dragebossene (husker ikke hva de heter) som er rett utenfor bort til den siste dragen, du kan ikke gjøre noe med han, men han vil si et eller annet og alle de andre vil komme inn til deg. Nå skal det sies at han på videoen har full t6 og tanker illidan i guilden, men det lar seg gjøre med bra gear. Har selv gjort det med ~14.7 hp 30block, 20dodge 18parry, 511 defense. Det finnes en pot som gir deg 20 damage mindre per slag (Earthen Elixir), denne sammen med Sanctuary hjelper stort Ta også med Figurine of the Colossus og no coldown på LoH så burde det gå greit. Et ekstra shield hjelper også stort ,) så gøy ut :O men hvor mye pleier du og tjene på la oss si 1 gang sånn på filmen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå