Gå til innhold

RRod på xbox360 arcade MED falcon.


3000

Anbefalte innlegg

fikk før påske rrod på min arcade kjøpt før jul. har den inne i et tv bord med god lufting bak, men ikke godt nok tydelig vis, så den fryste i et spill og fikk rrod, men etter eg åpnet tv benken helt opp så kjører den fint igjen og luften som kommer ut bak er ikke så varm. menne en kompis sier at den går fint nå men siden eg har fått rrod en gang så KOMMER den til å klikke helt uansett, spørsmål om tid. erfaringer med dette? lever xboxen min på lånt tid siden eg har hatt rrod en gang, selv om luftingen nå er superb :ohmy: ?

 

mvh. 3000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel hatt min gjeldene box i to år nå, og har faktisk opplevd rrod et par ganger. Men etter å ha latt den hvile litt så er fungerer den igjen.

 

Siden det bare skjedd en eller to ganger så er ikke dette noe stort problem for min del, men sitter jo og venter på at den tar kvelden for godt. men føler meg ikke direkte redd for at det skal skje sånn med en gang.

Lenke til kommentar

hehe nei alt er skikkelig plugga inn. vist eg må levere denne inn er det for 6 gang!!! og eg e apåtil snill med 360`en, koster støv av den åsså videre, er egentlig snill med all elektronikk eg har kjøpt mobiler osv. vil ting skal vare lenge og se bra ut :blush:

Lenke til kommentar

eg vet MAKS uflaks. det værste er at eg kan ikke gå over til noe annent fordi 360èn leverer den desidert beste spill opplevelsen for MEG. ps3 eller wii kan være et godt supplemang men ikke en erstatter. jaja 2 uker spille fri er vel bare bra. menne håper på at 360 ikke klikker eller får rrod en gang til nå som den står med full lufting, har jo falcon for f... :ph34r:

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...