cobhc Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Jeg liker; GTA serien Just Cause Assassins Creed Altså, dere skjønner... slike spill hvor man kan bevege seg fritt overalt og gjerne med høy grafikk, osv. og som varer ei stund. Forslag anyone? =)
Brede_Skapstroppen Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 at dataen gjer det vi tenker vil ikkje skje dei første 100 åra, men at vi kan snakke til dataen trur eg det er nokon som har fått til alt Oblivion er jo ganske så fritt da..... her er det jo langt større grad av RPG enn i de du nevnte, men det er egentlig bare positivt i mine øyne. i alle fall et spill hvor du kan vandre rundt i timesvis. I forhold til tidsepoke så treffer det jo ikke helt. Dette er jo basert på middelalder/fantasy verden. For øvrig så er det jo massevis av gode RPGer som gir tilsvarende frihet. Eneste forskjellen er jo at det er mer fremtredende regelsett i forhold til leveling av karakteren..
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Anbefaler også Saints Row. Har mange av elementene som gjør GTA moro, men bringer også nye og spennende ting til bordet, som f.eks. morsomme side-missions.
Kakebakelate Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Det er til pc ja? Du kan jo prøve S.T.A.L.K.E.R
TCi Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
vikingkylling Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) Morsomt det den der emnetittel advarselen. Maken til idioti skal man lete lenge etter. Men anyhow, det står ingenting om at det kun er PC, så jeg tar med noen konsoll-titler også da de har langt flere slike spill å velge mellom. * Oblivion? Kjedet vettet av meg. * Two Worlds? Morsomt en liten stund, men skaff deg gamepad og Two Worlds Control Center. (det er gratis). Det gjør det mye lettere å spille. * Stalker? Gikk lei usedvanlig fort. Skal vurdere å slite meg gjennom den kjedelige begynnelsen, men det lovet ikke akkurat bra for min del. * Saint's Row? Genialt, likte det mye bedre enn GTA3'ene på mange måter. Andre spill som er verdt å prøve: * Mercenaries (stort sett alt kan sprenges, inkludert hovedkvarterene til de som gir deg jobb. Ikke at det er noen god ide akkurat...) Mercenaries 2 er for øvrig ute snart til xboks, PS3 og PC. * Spider-man 2 (litt ensformig etter en stund, men veldig bra så lenge det varer. Men drit i Spider-man 3. Det er dårligere en filmen, og det sier jo litt...) * Destroy All Humans-serien. * The Elder Scrolls III: Morrowind (forgjengeren til Oblivion og ser selvsagt dårligere ut, men det er et langt bedre spill på mange områder) * Crackdown (GTA + superkrefter...) Endret 1. april 2008 av thecrow77
CypheroN Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg liker;GTA serien Just Cause Assassins Creed Altså, dere skjønner... slike spill hvor man kan bevege seg fritt overalt og gjerne med høy grafikk, osv. og som varer ei stund. Forslag anyone? =) World Of Warcraft ? ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå