Gå til innhold

PvE TierX tokens kan brukes til PvP gear?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med små ord: Den sammenligningen om én million var for å forklare at om alle maser og vil ha de samme tingene så synker tingene i verdi. Eksempelet med millionen fungerer veldig bra til dette da det er presist det samme som skjer når gearet blir for tilgjengelig i WoW, hele 'sikle-når-du-inspecter-noen' forsvinner når alle du inspecter har like bra gear.

 

Og der kom "sikle-når-du-inspecter-noen" opp igjen som sier noe om hvordan du ser på loot i WoW. Når jeg la oss si kjøper en ny arena del er det ikke fordi jeg ønsker at folk skal "sikle" når de inspecter meg men fordi JEG ønsker å være mer konkurransedyktig. Hvordan gear andre har bryr meg egentlig ingenting og hvordan du kan påstå at ting i WoW har "verdi" skjønner ikke jeg. Er det bare jeg som er sånn?

 

Tror jeg har nevnt dette før, men raid for content og ikke for loot.

 

Og ja, jeg vet at du ikke mener sikle bokstavelig.

Lenke til kommentar

"Buhu, jeg nolife'a i 1 år å droppa ut av skolen/jobben for de epicsa så hvorfor skal dere få de lettere enn meg"

Ta dere sammen da folk, ser dere ikke selv hvor teite dere er?? sitte å whine om att dere måtte spille veldig mye for å få de å de epics'a og att de nye nå får det mye lettere.

Får dere virkelig så mye større e-tiss av å ha Tier 6/vengeful så er det virkelig synd i mange her ;)

Viss de plager dere så jævlig så bare slutt å spille wow?

 

Men back on topic:

Har sett det flere steder att PvE tokens kan brukes til PvP gear, men akkurat det blir bare for teit. PvE er PvE og PvP er Pvp. De bør holdes adskilt.

Endret av Inteldude19
Lenke til kommentar

Forstår de jeg, har de dedikert mye tid til å få tak i noe hadde jeg også blitt lit pissed hvis et par uker etterpå kunne alle få det samme på en tiendedel av tiden og "skillen".

 

Får selv aldri opplevd Illidan, men det er helt og holdent et valg jeg gjorde når jeg bestemte meg for ikke å raide nevneverdig mye...

 

Ja, innlegget er dårlig formulert, kommer tilbake for å rette det litt når jeg står opp, god natt!

Lenke til kommentar
Men back on topic:

Har sett det flere steder att PvE tokens kan brukes til PvP gear, men akkurat det blir bare for teit. PvE er PvE og PvP er Pvp. De bør holdes adskilt.

 

"Buhu, de som spiller hoveddelen av spillet kan bytte ut et par av tingene deres i noen tilfeller i PvP"

 

Her sitter du og whiner om at du må spille mye for å få de epicsa, og at de nye får det mye lettere.

 

Hvis det plager deg så mye er det bare å slutte å spille WoW.

 

 

Det var bare å bytte om noen ord, og så kunne jeg lett svare på din kommentar med dine egne setninger. Ser du nå hvor dum den første uttalelsen din var?

 

WoW er vel ikke tilfeldigvis ditt første MMORPG? Jeg tror nemlig ikke du har forstått poenget med sjangeren helt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Men back on topic:

Har sett det flere steder att PvE tokens kan brukes til PvP gear, men akkurat det blir bare for teit. PvE er PvE og PvP er Pvp. De bør holdes adskilt.

Enig med det siste. Det første du skrev ødelegger bare intrykket av deg selv, hold diskusjonen saklig. Drop buhu og tissesnakk ;) Det er snakk om at det ikke lenger er noe prestisje i å eie de beste tingene og drepe de vanskligste bossene i forhold til før. Jo, det har en del og si for mange som spiller MMO`s.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Henger meg på diskusjonen :)

 

Er sååå ubeskrivelig enig i at det siste delen av contenten bare skal være tilgjengelig for noen, dette er jo HELE grunnmuren til ett mmorpg, at du skal kunne se kurven i fremgangen i spillet. At du faktisk kan foreta en vurdering av en spillers 'Skillz', dedikasjon og erfaring bare ved å se hva han eller hun har på seg.

 

Tillfelle på den serveren jeg spiller på:

 

Kun et guild hadde tatt ned illidan da dette skjedde.

Store deler av et guild (som har farmet BT) fra en annen server migrerer til oss.

Rekruterer kjapt 40-50 spillere som fort blir dratt gjennom SSC/TK for å være med på MH/BT.

Jeg stoppet opp og sjekket gearet til en gammel guildie av meg som joinet disse gutta.

Han hadde kjapt fått seg 3 deler t6 (hoppet glatt over alt som heter t5).

Så nå sto han der.. med 3 t6 deler, noe arena og questrewards fra netherstorm.

En herlig mix for en som er under "boosting".

 

"spillers 'Skillz', dedikasjon og erfaring" Tja... vet ikke helt jeg.

 

Av de jeg kjenner som har gearet som faktisk er verdt en liten for for beundring,

så har kanskje 20% gjort jobben som fortjener min beundring (hvis man kan kalle det det)...

 

Innlegget ditt fungerer, helt til du begynner å overdrive noe forferdelig. Ok, dette med boosts og kompis-welfares er jeg ikke noe særlig fan av, men ingen har noensinne vært 50-50% T6 og questgreens.

 

Lag deg en horde på daggerspine og inspect litt i org, shatt.

Det er faktisk helt sant det jeg skriver over.

Lenke til kommentar

Store deler av et guild med BT på farm rekrutterer FØRTI til FEMTI spillere? Og en av disse har 3x t6 i løpet av kort tid etterpå.

 

Da sitter man der med 60-75 aktive spillere. Man "drar" heller ikke 2/3 av raidet gjennom flere raidinstancer. Selv med 3-5 nye spillere så merker man fort forskjellen.

 

 

Du overdriver så du tror det selv. Det kan godt hende den ekte historien kunne gjort inntrykk nok...

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
"Buhu, jeg nolife'a i 1 år å droppa ut av skolen/jobben for de epicsa så hvorfor skal dere få de lettere enn meg"

Ta dere sammen da folk, ser dere ikke selv hvor teite dere er?? sitte å whine om att dere måtte spille veldig mye for å få de å de epics'a og att de nye nå får det mye lettere.

Får dere virkelig så mye større e-tiss av å ha Tier 6/vengeful så er det virkelig synd i mange her ;)

Viss de plager dere så jævlig så bare slutt å spille wow?

 

Men back on topic:

Har sett det flere steder att PvE tokens kan brukes til PvP gear, men akkurat det blir bare for teit. PvE er PvE og PvP er Pvp. De bør holdes adskilt.

 

Går det ann å være mindre nyansert...

 

Jeg liker det dårlig å få slengt oppi trynet at jeg bygger e-tissemann fordi jeg argumenterer for og ikke imot at jeg synes end-game contenten skal reserveres for de som setter av så mye tid til spillet. Jeg har aldri vært i hverken BT eller MH, vengeful har jeg heller ikke. Men jeg støtter 'teh end-gamers' helt, såklart skal en spiller i et onlinespill bli belønnet med noe spesielt dersom han dedikerer seg mer.

 

Det å bygge e-penis bør ha en penis som basis fra før av, noe jeg mangler. Du bør kunne vurdere tilstedeværelsen av det motsatte kjønn når vi utgjør nærmere 52% av jordens befolkning.

 

Du snakker om nolife'ing, hva med å børste av deg ostepoppen og komme deg ut av døra selv? :p

Endret av Ninety
Lenke til kommentar

Det jeg synes er litt artig, er at man så ikke noen av pve'erne whine da man måtte (thats right, måtte, kunne ikke pve' seg til bedre ting) farme arena points for å få de beste våpenene, mens nå når man kan pve' seg til det beste pvp gearet, så whiner pvp/arena folket så det holder.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Jeg uroer meg ikke for mye om det for å være helt ærlig :)

 

PvE > PvP i mine øyne uansett. Kan bare se det som ett steg frem at det finnes de som heller raider for å få PvP-gear at de Afk-farmer i Alterac Valley, en stor majoritet (ikke alle, det finnes mange PvP-ere som jeg respekterer) som gearer seg opp med honour gjør det bare fordi de mangler det som trengs til raiding.

 

Hadde det derimot vært slik at du kunne geare deg opp i PvE med honour og marks hadde saken vært en heeelt annen.

 

Vengeful Gladiators Warglaive

 

^xQ

Lenke til kommentar
Det jeg synes er litt artig, er at man så ikke noen av pve'erne whine da man måtte (thats right, måtte, kunne ikke pve' seg til bedre ting) farme arena points for å få de beste våpenene, mens nå når man kan pve' seg til det beste pvp gearet, så whiner pvp/arena folket så det holder.

Det er jo to forskjellige ting, man ville ha det siden de var enkle å få tak på og var veldig bra. Allikevel var det PvP våpen man måtte gjøre PVP for å få tak på. Nå snakker vi om at man får PVP items av å faktisk gjøre PVE. Ser du forskjellen? og jeg er PvEèr btw..

Lenke til kommentar
Det jeg synes er litt artig, er at man så ikke noen av pve'erne whine da man måtte (thats right, måtte, kunne ikke pve' seg til bedre ting) farme arena points for å få de beste våpenene, mens nå når man kan pve' seg til det beste pvp gearet, så whiner pvp/arena folket så det holder.

Vet ikke om jeg har misforstått poenget ditt, men er mange som whina på at man ikke fikk tak i bedre våpen enn mercilles våpnene før man kom til BT/MH. Vil si det er 50/50.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...