Gå til innhold

Overklokking på TG... The Aftermath


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er latterlig hvordan denne kranglingen foregår. Er noen her som burde ta en "Clear CMOS" og begynne å tenke over hva de blander seg inn i før de langer ut til alle kanter. Å bruke kjeft basert på annenhåndsinformasjon er mildt sagt amatørmessig, og særdeles unødvendig - de det gjelder kan orden opp seg imellom.

 

Jeg ser at noen av "kranglefantene" har ordnet opp, og da er det liten grunn til å la spesielt diskusjonene rundt disse kranglene fortsette. Resten av kjeklingen kan foregå i en egen syklubbtråd hvor dere kan krangle på ekte kvinnfolkvis, og gi hverandre verbale bitch-slaps i det kjedsommelige, bare jeg slipper å lese om det HER!

 

Til informasjon: Det GÅR faktisk an å bite i seg visse ting, og la det passere. Oftest er man tjent med det også.

 

La nå denne tråden bli brukt til å diskutere hva som var feil på tg, og hva som kan bli gjort annerledes til neste samling - det er nok det den er ment for.

 

Edit: forøvrig er "utbruddet" mitt ment på generell basis, men om noen føler seg truffet er nok ikke det det verste som kunne skjedd...

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Okey, Sånn her burde alt gå, alle dere som var der ifjor så og si, wosj bort, ta med eget utstyr clock det, vis at dere kan ta vare på ting.

 

Knut eirik BAADE, eneste som jeg kjenner der, tok vare på tinga sine bra, tok bra ansvar.

 

Netshop kan levere han med gamle cpu'r for å ta wr, han trenger tydligvis ikke annet, går ikke etter WR, og jah, koffor gå 3dmark scores, når det nesten ikke hjelper med verken nvidia og vs fugger, tja.

 

De som beviser, hey vi kan ta var på ting burde få støtte :p

 

Tja, Trur ikke det er veldig enkelt å få rekord i 3dmark med tørris og nvidia kort, kjør 2 3870X2 og vannkjøling å få bedre score :p

 

Menne ja, tilbake tel sak, Spleis på system med rabatt kansje ? netshop stille krav om erstatning ved missbehandling, og kun bestemte folk kan få lov til å bruke systemet ? kansje kansje :p sikkert ikke på leeenge etter denna episoden

Endret av iLoVecF
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

OK.

Da fikk jeg kanskje en forklaring på hvorfor det ble lite dekning av overklokking på TG08.

 

Mulig det kan hjelpe en del her å "lurke" litt i andre fora og/eller (for de med mye penger :) ) å besøke andre "gatherings" hvor *renomerte* overklokkere/sponsorer deltar.

 

Og så er det jo en mellomting mellom "diktaturus interruptus" og det totale anarki. :)

Ihvertfall slik jeg oppfatter tonen/innholdet i meldingene i tråden.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...