Gå til innhold

Nå blir achievement-juksere tatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laste ned andres savegames, stappe de inn på sin egen boks for å så få 1000GS i et spill. Det er da kult det da. :) Masse poeng etterhvert og greier... Og ikke minst superstatus!

 

Nei herreguden, slike mennesker er tragiske. Hvordan kan de glede seg over et spill hvis det absolutt eneste målet med å spille et spill er å tømme det for poeng?

Lenke til kommentar

Jeg har litt sympati for disse cheaterene jeg, tenk det umenneskelige presset det må være å alltid holde seg på toppen av gamescore listen, å måtte kjøpe drittspill etter drittspill fra EA som man piner seg igjennom bare for å få lett tjente 1000/1000. Skjønner godt at noen bryter under presset og tyr til ulovlige midler for å kunne hevde seg i toppen, det blir som dopingen i Tour de France.

Lenke til kommentar
Jeg har litt sympati for disse cheaterene jeg, tenk det umenneskelige presset det må være å alltid holde seg på toppen av gamescore listen, å måtte kjøpe drittspill etter drittspill fra EA som man piner seg igjennom bare for å få lett tjente 1000/1000. Skjønner godt at noen bryter under presset og tyr til ulovlige midler for å kunne hevde seg i toppen, det blir som dopingen i Tour de France.

Bortsett fra at "toppen" her er verdigløse poeng som dessverre ikke kan brukes til en drit. Hadde man kunnet bruke poengene på XBL elns hadde jeg skjønt det, men det er faktisk kun snakk om litt status. Dessuten skjønner jo at (nesten) alle med 250k GS har jukset.

Lenke til kommentar
Jeg har litt sympati for disse cheaterene jeg, tenk det umenneskelige presset det må være å alltid holde seg på toppen av gamescore listen, å måtte kjøpe drittspill etter drittspill fra EA som man piner seg igjennom bare for å få lett tjente 1000/1000. Skjønner godt at noen bryter under presset og tyr til ulovlige midler for å kunne hevde seg i toppen, det blir som dopingen i Tour de France.

Bortsett fra at "toppen" her er verdigløse poeng som dessverre ikke kan brukes til en drit. Hadde man kunnet bruke poengene på XBL elns hadde jeg skjønt det, men det er faktisk kun snakk om litt status. Dessuten skjønner jo at (nesten) alle med 250k GS har jukset.

Enkelte folk tar ting litt for seriøst..er ett liv der ute,uten å måtte hevde seg pga gamerscore..patetisk spør du meg..

Lenke til kommentar
Det er en del personer som laster ned game saves fra nettet, er ikke helt sikker på hvordan det fungerer men det går ut på å importere save filer tror jeg, og dermed få åpnet de aktuelle achievementene.

 

Det jeg lurer på er følgende: Dersom en spiller mister all gamerscoren sin, hva hindrer han da fra å bare opprette en helt ny profil og jukse til seg nye poeng? Han har jo liksom ikke noe å miste lenger? Ser ikke helt at dette er den beste løsningen.

 

Hullet som gjorde det mulig og glitche til seg score via gamesaves skal være tettet, derfor vil det ikke funke lenger. Sikkert derfor de går ut med det nå.

Lenke til kommentar
Det er en del personer som laster ned game saves fra nettet, er ikke helt sikker på hvordan det fungerer men det går ut på å importere save filer tror jeg, og dermed få åpnet de aktuelle achievementene.

 

Det jeg lurer på er følgende: Dersom en spiller mister all gamerscoren sin, hva hindrer han da fra å bare opprette en helt ny profil og jukse til seg nye poeng? Han har jo liksom ikke noe å miste lenger? Ser ikke helt at dette er den beste løsningen.

 

Hullet som gjorde det mulig og glitche til seg score via gamesaves skal være tettet, derfor vil det ikke funke lenger. Sikkert derfor de går ut med det nå.

Ja,men alle som har gjort det nå og tidligere blir busted uansett...

Lenke til kommentar
Jeg har litt sympati for disse cheaterene jeg, tenk det umenneskelige presset det må være å alltid holde seg på toppen av gamescore listen, å måtte kjøpe drittspill etter drittspill fra EA som man piner seg igjennom bare for å få lett tjente 1000/1000. Skjønner godt at noen bryter under presset og tyr til ulovlige midler for å kunne hevde seg i toppen, det blir som dopingen i Tour de France.

Slik jeg har forstått dette, så har de vel trengt å kjøpe spillet?

Lenke til kommentar

Om folk kjøper og spelar gjennom keisamme spel for å få gamerscore er vel det heilt lovleg? Dei som derimot trikser med filer og den slags for å få score utan å gjere noko som helst er det som jukser.

 

Ein glitch i eit spel er heller ikkje juksing så lenge du kan klare det med spelet utan å modifisere noko som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...